פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בלתי הולם של צוות המלון והמנכ"ל. נושא התלונה:
ניר איתי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתארים 11-13 לינואר הפתעתי את בת זוגתי בנופש באורכידאה לכבוד יום הולדתה.
אני הזמנתי חדר זוגי עם ג'קוזי וארוחות חצי פנסיון. ראוי לציין כי התעקשתי על חדר עם ג'קוזי ורק כי היה פנוי אחד כזה באורכידאה החלטתי להגיע לשם.על הג'קוזי הוספתי עוד 400 שקלים.
סיבת התלונה: המים בג'קוזי עבדו על מים קפואים (מים קרים של חורף) בלבד, ולמרות שהתלוננתי כמה פעמים בימי חמישי ושישי נאמרו לי משפטים כמו "תמתין זה יתחמם". ביום שישי נאמר לי בבוקר שיגיע טכנאי והוא לא הגיע כלל. בסביבות 10 בערב יום שישי הוצע לי להחליף חדר, וכמובן שאני לא הסכמתי לאחר שהרסו לי כמעט את כל הנופש. (המתנתי שעות בג'קוזי כמו שאמרו לי בקבלה, כל ערב למים חמים).
למחרת כשפיניתי את החדר הוצע לי החזר של 400 ש"ח בעבור הגקוזי שלא עבד. אני לא הסכמתי לקבל את 400 הקלים האלו וללכת בלי פיצויי ,כי לפי דעתי זה לא מוצדק כי גם ככה ה-400 ש"ח האלה שייכים לי לאחר שלא קיבלתי את הג'קוזי שהובטח לי ומה לגבי העוגמת נפש שנעשתה לי? מה לגבי זה שהרסו לי את ההפתעה ואת היום הולדת? הושיבו אותנו שעות בינואר בקור בחוץ (הג'קוזי היה מחוץ לחדר) בהמתנה למים חמים!
אני פניתי בשני פקסים למנכ"ל המלון ותשובתו הייתה זהה בשני במקרים:שהוא יפצה אותי ב 20% הנחה לנופש הבא, כמובן שלא כולל את חודשי הקיץ העיקריים וחגים וכמובן שצריך להודיע מראש ואם יש מקום פנוי וכו'.....
לא רק שלא קיבלתי את 400 השקלים ששילמתי בעבור הג'קוזי אלא המנכל גם מכריח אותי להוצי עוד 80% מהנופש הבא מכספי כדי שאני אקבל 20%.
חשוב לי לציין שנופש באורכידאה לזוג סופ"ש עולה בסביבות 1800-2000 ש"ח.
כך ש-20% הנחה במקרה הטוב מחזירים לי את 400 ש"ח שלי ומה לגבי העוגמת נפש? מה לגבי זה שהוא מכריח אותי להוציא עוד 1600 ש"ח מכספי?
באמת שאני לא רוצה להתחיל עם בתי משפט ותביעות שיקחו הרבה זמן לכן אני מבקש את עזרתכם שאני אקבל פיצויי ראויי למלון שטוען שמכבד את עצמו ולקוחותיו.
תראו גם שהמלון "סוחב" אותי עם בירוקרטיה כבר יותר מ-4 חודשים!
יש לי את כל הפקסים ששלחתי ושקיבלתי מהמנכל +הוכחה בכתב של אחת המנהלות באורכידאה עם חתימה שהיא מציינת במכתבה לשירות לקוחות שאכן הג'קוזי לא עבד כל הסופ"ש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני אישית הייתי בטוח שהמלון שמכבד את עצמו ודואג לשמו יפצה אותי לפחות בנופש לי ולבת זוגתי חינם כפיצויי על ההרס של הנופש הקודם! פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה