פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נקיון חדרים ופרטנרים עוקצים במיטה נושא התלונה:
גיל אלון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בת זוגתי ואני החלטנו לנפוש באורכידאה לאור המלצות שקיבלנו. הגענו למלון בשעה 22:00 עייפים מנסיעה בת חמש שעות לאילת ולתדהמתנו החדר ששדרגנו עם ג'קוזי פרטי היה מטונף: ריח אבק כבד בחדר,רצפה שלא יכולנו להסתובב עליה יחפים, חלונות מאובקים ונזילה בשירותים. לאור השעה המאוחרת ועייפותנו החלטנו להבליג עד למחרת בבוקר. נכנסנו לישון ולאחר שעתיים הרגשנו עיקצוצים בכל הגוף. בהתחלה חשבנו שאנחנו מדמיינים וחזרנו לישון אך מייד הרגשנו שוב את העקיצות. לתדהמתנו גילינו נחיל נמלים אדומות במיטה שלנו ואני מדבר על כמויות!!! התקשרנו לקבלה בדרישה לקבל חדר חלופי במיידי אך המלון היה בתפוסה מלאה והציעו לנו החלפת סדינים. הסברנו לפקידה שמקור הבעיה אינו בסדין אלא במיטה עצמה או בחדר ושאין בכוונתינו להישאר אפילו רגע נוסף בחדר שכזה. לאחר בדיקה קצרה נמסר לנו שהחדר היחיד שפנוי הוא אחד מחדרי הטיפולים בספא ומאחר והשעה הייתה 2:00 לפנות בוקר ואחראית הקבלה לא הייתה נאלצנו לקבל את ההצעה המחפירה. הסיפור לא מסתיים שם כי גם בחדר בספא חיכה לנו ג'וק נחמד. העברנו את השעות שנותרו בחצי שינה מתוך חשש מהתנאים הסניטריים במלון עד שנוכל לשוחח עם אחראית פניות הציבור- אתי. במפגש עם אתי הסברנו את תלונתנו על המלון, כאשר התלונה המרכזית הייתה הנמלים במיטה ועוגמת הנפש שנגרמה לנו. אתי הגיבה בשלוות נפש , לא התרשמה מעניין הנמלים ולא הייתה מעוניינת לראות את התמונות שצילמנו על מנת להבין את גודל הבעיה שיש להם בחדר "המשודרג" ולא הנידה עפעף כשסיפרנו על נמלים במיטה. הסברנו שאנחנו מעוניינים לבטל את ההזמנה ולעבור למלון אחר ללא שום תשלום. בהתחלה היא היססה והלכה לבדוק וחזרה עם תשובה שתוכל לזכות רק אם נחתום על כתב ויתור תביעה של המלון שאומר שבמקרה של תביעה אנחנו נישא בהוצאות המשפט של המלון. היינו כל כך עייפים ומאוכזבים שחתמנו ונעלמנו. לזכותה יאמר שהיא הציעה לעזור במציאת מלון חלופי אך אין די במחווה כזו על מנת להשכיח את החוויה הנוראית שעברנו שגרמה לנו לבלות את כל יום המחרת במיטה עקב הלילה המזעזע שעברנו וכך נהרסה לנו חצי מהחופשה. אני מודה שבמבט לאחור- מעולם לא הייתי חותם על טופס שכזה ותובע מהמלון תשלום לפחות על הוצאות מחצית הוצאות הלינה במלון החלופי עבור אותן שעות אותן בילנו במיטה, בשינה עמוקה. בכוונתי לבדוק את חוקיות ההחתמה על טופס שכזה בשעה שהיינו רצוצים מעייפות ורצינו רק להיסתלק ולתבוע את אורכידאה על עוגמת הנפש שנגרמה לנו. אנחנו לעולם לא נחזור לאורכידאה והפכנו להיות השגרירים הכי גרועים של המלון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
נשיאה לפחות במחצית הוצאות הלינה של המלון החלופי פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה