פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בנושא שירות ויחסי ציבור נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 8-10.11.07 התארחנו במלון אורכידאה, משפחה בת 5 נפשות (זוג הורים +3 ילדים).
את ההזמנה בצענו דרך מח' הזמנות שקם לחברי מועדון חבר, ואף שילמנו ושידרגנו את החדרים לחדר + ג'קוזי.
אקדים ואומר כי כחברי המועדון באפשרותנו לבחור מתוך מבחר גדול של מלונות, לפיכך החלטתנו לבחור במלון אורכידאה הינה בעלת משקל ולו רק בשל העובדה שמבחינתנו אין הבדל במחירים וההעדפה היא אישית לגמרי.
בן זוגי הוא משרת בתפקיד תובעני במיוחד וההזדמנויות בהן אנו זוכים לבלות כמשפחה הן נדירות במיוחד, בחרנו במלון אורכידאה בעיקר משום שיצא לנו בעבר להתארח בו ואכן נהנינו מהמלון, מהיחס ומהמתקנים עד כדי כך שהחלטנו להקדיש את הנופש האחד והיחיד בשנה במלון.
הגענו למלון ביום ה' בשעה 23:00, ונתקלנו בפקידת קבלה יחידה שהייתה אמורה לערוך לנו צ'ק אין ובאותה הזדמנות להתמודד עם עשרות שיחות טלפון, מה שהאריך וקטע את זמן הקליטה שלנו ל - 15 דקות (!), לבסוף הגיעה אחמש"ית ובמקום להתנצל על זמן ההמתנה וסרבול השירות מצאה לנכון "לנזוף" בנו על כך ששובר השקם טרם הגיע.
לאחר שנמסרו לנו המפתחות עלינו לחדרים, את פנינו קיבל רעש מנועים מחריש אוזניים מהסוויטה שמעלינו, אך מכיון שהיינו עייפים מהנסיעה החלטנו שלא להתמודד עם העניין בשעה כה מאוחרת.
למחרת כאשר ביקשנו להפעיל את הג'קוזי בחדר התברר כי הוא מקצר ו"מקפיץ" את החשמל ולא ניתן להפעיל אותו, לאחר ביקורים חוזרים ונשנים של אחזקה ותפעול, התקשרתי לשירות לאורח והסתבר שהם אינם מודעים לבעיה, ולאחר מסכת נוספת של טלפונים ובירורים קיבלנו את התשובה כי הג'קוזי לא ניתן להפעלה ולא נחויב בעלות השידרוג, אולם אין בסמכות הקבלה לפצות אותנו בפיצוי נוסף כלשהוא.
בשלב זה אמרתי לפקידת הקבלה כי הסוגיה הזו לא ניתנת לויכוח כלל, ואני מבקשת לשוחח עם מנהלת שיווק ויח"צ, על מנת להביע את מורת רוחי (בלשון המעטה). היא אמרה כי מנהלת השיווק אינה נמצאת בשעה זו במלון והבטיחה כי תיצור איתי קשר למחרת.
עבר יום, ובסוף היום שוב בקשתי לדבר עם מנהלת השיווק, ושוב קיבלתי את אותה התשובה וכמובן שבסוף היום לא חזרה אליי מנהלת השיווק.
עד רגע כתיבת תלונה זו, לא נענתה בקשתי ולא התאפשר לנו לדבר עם אף אחד מהמנהלים שהיו במלון בסוף השבוע.
אני מוצאת את היחס הזה פוגע ומעליב. אני חושבת שכמלון המתיימר לתת יחס אדיב ו"אישי" לאורחיו המלון נכשל בגדול!!!, אין לי ספק כי לא אני ולא מכריי נגיע לביקור חוזר ובמידת יכולת השפעתי אנסה לפחות להניא אנשים להגיע למלון שלא מוצא להתייחס ללקוחות נאמנים וחוזרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה