פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל לאנשים שנפגעו מהשריפה במקום נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
היינו אורחי המלון בעת השריפה במלון בסוף יוני, לאחר שהתייבשנו כמה שעות בשמש הקופחת אמרו לנו להגיע לנסיכה. שם חיכינו הרבה שעות עד שקיבלנו סוף סוף איזה חדר.

הבטיחו פיצוי אבל בפועל הם עושים הכל כדי להתחמק. במקום שהם יפנו לאורחים שנפגעו הם רוצים שירדפו אחריהם, שיכתבו פקס להנהלה עם הסיפור , שיפנו לאתי דבח 052-4616904 היחצנית של המלון - אבל שום דבר לא עוזר! עבר למעלה משבוע, אין עם מי לדבר. תגובה לפקס לא קיבלנו, אתי לא עונה ולא מחזירה טלפונים

בקיצור מלון שיכול להיות טוב אבל שירות מתחת לכל ביקורת עם זלזול עמוק באורחים ששילמו ממיטב כספם ונפגעו.
חופשה שנהרסה סוג הנזק :
פיצוי הולם ויחס אנושי פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה