פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בנקיון החדר נושא התלונה:
צדוק אלדד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב תלונה- בזמן שהותינו הארוך (7 לילות בבית המלון)התלוננו במשך 4 ימים ברציפות על שלא ניקו לנו את חדרינו.בכל פעם התגובה הגיעה לאחר שעה, אז המנקה הגיע באמצע הצהריים בשעה שבה עלינו להשכיב את תינוקינו לישון,התוצאה הייתה שאנו יושבים ומחכים למנקה שעה ואחר כך אף בזמן שהוא מנקה,ולא יכולים להשכיב את התינוק לישון מה שהרס לנו את החופשה המאוד יקרה שחיכינו לה כל כך.שום התלוננות לא הביאה תגובה, שום פיצוי לא הוצע, ואף לאחר שדיברנו בסוף השהייה עם המנהל קובי בן שבת שולחנו חזרה לחדרינו בזלזול ובטענה שהמנקה יגיע עוד מעט.זו הפעם האחרונה שנבחר לבלות את חופשתנו במלון לאחר הזלזול שחווינו,ונדאג גם לא להמליץ עליו.
רותם ואלדד צדוק

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
אתי דבאח, מנהלת יחסי צ שם ותפקיד:
טענתך כי החדר לא נוקה כלל אינה מדוייקת וזאת מכיווןן שגם בגוף תלונתך ניתן להבין כי החדר נוקה אולם לא בשעה שחפצת בכך, סמנכ"ל המלון פנה אליך לאחר הערתך כי ביקשת לנקות את חדרך מוקדם מהרגיל והדבר לא נעשה בשעה שביקשת אלא בשעה אחרת, לא היה מקום ליתן פיצוי שכן לא נגרם נזק כלשהו. לא מצאתי בתלונתך תלונה על ניקיון החדר ןמכך אני מבינה כי ניקיון החדר היה לשביעות רצונך המלאה והתלונה הינה בגין שעת הניקיון שלא תואמה איתך. תגובה:
נשמח לארח אותך בחופשתך הבאה במלון במלון אורכידאה לשביעות רצונך המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה