פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי במלון< נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו חופשה לתאריכים 24-27/5/09, את ההזמנה ביצענו כחודשיים לפני המועד. במועד ההזמנה ביקשתי חדר עם נוף לים.

ביום תחילת הנופש (גם זוג החברים שלנו הזמינו חדר במלון זה) הגענו למלון רק בשעה 19.00-19.30. ביקשנו לשכן אותנו ליד החברים, נענינו שזה בלתי אפשרי, הסכמנו לקבל חדר רחוק מהם וכתוצאה – חדר ללא מרפסת, שפונה לגב מבני שרות, עם שטיח מלוכלך, מזגן לא פועל ומאוורר חורק.

ביקשתי להחליף את החדר ועל כך ניסו לשכן אותי בחדר שנמצא סמוך לחדר בו מבצעים שיפוצים. אחרי שעתיים של המתנה בלובי ובקשות קיבלתי חדר סביר ונורמלי (ומסתבר שגם היה חדר פנוי ליד חדר של החברים שלנו), אך זה לקח שעתיים מהנופש שלי...

ביום למחרת החדר לא נוקה- בשעה 12 בצהריים התקשרנו לדווח על כך לקבלה ונענינו כי הנקיון בחדר מתבצע עד שעה 16.00. יצאנו מהמלון, חזרנו רק ב-22.00 והחדר עדיין היה לא מסודר. בבוקר התקשרנו וביקשנו מגבות וערכת קפה, אחרי 40 דקות עוד פעם, אחרי 15 דקות עוד פעם.... כעבור עוד 5-10 דקות המגבות הגיעו....

באותו הלילה כשניסינו להכנס לחדר המפתח פתאום הפסיק לפתוח את הדלת, התקשרנו ללובי, עוד המתנו כ-20 דקות לכך שמישהו יבוא ויפתח את הדלת... הבחור שהגיע הסביר ש"זה קורה, אין מה לעשות"...

אלה הליקויים שהיו ספציפית אצלינו – אני כבר לא מעלה את העניין של מחסורים מתמידים והתור די ארוך בחדר אוכל בבקרים..

החלטתי שאני לא מוותרת והפנתי את הטענות הנ"ל למנהלת שרות לקוחות של המלון- מכתבי הראשון לא נענה כמו גם המכתב השני, התקשרתי אליה טלפונית ואז היא מצאה את המכתב שלי בתוך הדואר שלה. תשובה של המלון שנשלחה לביתי הייתה פשוט מרגיזה וחסרת כל שחר, כמו:

מנהל המלון פשוט מסלף את העובדות ומודיע כאלו נכנסתי למלון בשעה 11 בבוקר ויצאתי את המלון ב-14.00 ועל כך לא חוייבתי. את השקר הזה הוא כביכול זוקף לטובת המלון... כדבריו "זו מחווה של המלון" - רק שזה שקר!.
הוא זוקף גם לטובת המלון את החדרים הצמודים שקיבלנו, אך לא מתייחס לכך שזה לאחר שעתיים של בקשות ו-2 נסיונות לשכן אותנו בחדרים פשוט מזעזעים...
הוא מתנצל על כך שהחדר לא נוקה עד שעה 16.00, אך לא מתיחס לכך שנאלצנו להתקשר קרוב ל-4-5 פעמים כדי לקבל מגבות וקפה...
לליקויים נוספים שהעליתי במכתבי פשוט אין התיחסות כלל.
כפיצוי הוא הציע לי שובר הנחה שנותנים לאורחי המלון שעוזבים את המלון עד שעה 10 בבוקר.
את שובר ההנחה –חופשה ב- 1200 ₪ לזוג שלושה לילות לינה וארוחת בוקר – לא ביולי-אוגוסט, לא בחגים ולא בעונות שיא אני רואה כנסיון זול להשתיק אותי, כלומר המשך לכל היחס המזלזל שקיבלתי מהמלון ומהנהלתו ובעיקר מהתשובה החסרת כל הגיון שקיבלתי מהם.
פניתי למלון פעם נוספת לאחר מכתב תשובה שלהם ועד עכשיו לא זכיתי לתשובה.

עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
אתי דבאח, מנהלת יחסי צ שם ותפקיד:
מדובר בתולנה על שהייה לפני 4 חודשים, האורחת פנתה אלינו ונענתה בכתב מאת המלון , תשובה עניינית ואף ניתן לה לפנים משורת הדין שובר עם מחיר מיוחד לאירוח הבא שלה במלון, וזאת למרות שתלונתה נמצאה מוגזמת
מלון אורכידאה ידוע בשירות ובפינוק שהוא מעניק לאורח, ולמרות זאת ומבלי להיכנס לדין ודברים בנושא תלונתה, נשלח לה ע"י מנכ"ל המלון שובר עם מחיר מיוחד.
תגובה:
אשמח עם האורחת תמצא לנכון להשתמש בשובר ואף לתאם איתי אישית את הנופש הבא שלה במלון אורכידאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה