פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח, פער בין ציפיות ובין השקעה לתמורה באוורכידאהb נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
מלון באילת כתובת:
תיאור הבעיה:
פידבק מליאת, נועה וטל, לקוחות שציפו לסוף שבוע מהנה ומפנק בסוויטה במלון אורכידאה,,,

בימים חמישי עד שבת בתאריכים 12-14.11.09, התארחנו שלושה מבוגרים ותינוק, בסוויטה בגרנד שנגרילה, שנחשבת לסוויטה המפוארת והטובה ביותר במלונכם אורכידיאה.
הגענו למלון עם תדמית שהגענו למלון יוקרתי, ועם ציפיות לבילוי מפנק של סוף שבוע מקסים.
ואומנם עם הכניסה לחדר, גילינו סוויטה מעוצבת להפליא ושיוצרת באמת ציפייה להנאה, יוקרה ופינוקים.
מיד לאחר שהתארגנו, תכננו להיכנס לבריכת הג'קוזי הפרטית שלנו, שגם היא תרמה לבחירה בסוויטה זו שמחירה לסוף שבוע ל- 3 אנשים 13,000 ₪ - לא מעט!!!
טבלנו את הבוהן ולהפתעתנו הרבה גילינו שהמים "שלנו" קפואים.
מיד התקשרנו לקבלה, ביקשנו שיחממו את הג'קוזי ונאמר לנו שזה לוקח לפחות 12-13 שעות, עד שהמים יהיו חמים.
הרי לא הפתענו אתכם,,, אורחים של הסוויטה צפוי שירצו ליהנות מהג'קוזי ולא מקפוא.
האם זוהי ציפייה מוגזמת שלנו שיחממו את המים בג'קוזי מראש?

לאור הכרותינו הקרובה עם סוויטות במלונות 5 כוכבים באילת, הורגלנו להתייחסות שונה.
בכל מקום עד היום, קיבלנו פירות לחדר, עיתונים, מגזינים, פרחים, שוקולד, יין, סידרו לנו את החדר ואת המגבות פעמיים ביום, הייתה שתייה חופשית (שלא לדבר על זה שבכל סוויטה יש לאונג' עם אוכל ושתייה חופשית). בכל מקום נשאלנו אם חסר לנו דבר מה. בקיצור הרגשנו שאנחנו אורחים מאד רצויים, ושאכפת מאתנו.
ואילו אצלכם, במשך השהייה בסוויטה גרנד שנגרילה באורכידיאה, לא זכינו לאף אחד מהפינוקים או היחס המוזכר להלן.
יותר מכך, נאלצנו ל"התחנן" בטלפון על כל בקשה נוספת.
בבוקר האחרון, גילינו להפתעתנו שברשות המלון עגלולים לתינוקות, מה שהיה יכול לשפר ולהנעים את זמננו. לא הוצע לנו או הובא לידיעתנו.
קיבלנו עבור התינוק במקום מיטת תינוק, לול.
ברגע שהשכבנו אותו בלול, הקרש שהוא שוכב עליו נפל יחד איתו!!!
הובטח לנו אינטרנט בחדר ולמרות שמידי שעה נאמר לנו מחדש שכבר מחברים, עד עזיבתנו את המלון, האינטרנט לא עבד!!!
לאור הדברים הנ"ל החלטנו לבטל את השהייה אצלכם בלילה השלישי!
פנינו למנהל המלון וביקשנו להישאר (זוכרים, אנחנו עם תינוק) עד קרוב למועד שעת הטיסה שלנו ולעזוב את הסוויטה בחמש וחצי במקום ב- 14.00 כפי שמקובל.
נענינו שהתנאי להישארותנו הוא תוספת של 4,000 ₪ !!! (מחיר של לילה נוסף)
אחרי מו"מ שגרם לאווירה לא נעימה עם מנהל המלון, המנהל אישר לנו בעודו יוצא למסדרון להישאר עד 16.00 ללא תשלום נוסף, בזמן שידע שהטיסה שלנו ב- 19.15.
כך לא נוהגים עם אורחים/לקוחות בכלל ובודאי כשמדובר באורחים שהשקיעו בסוויטה היקרה ביותר.

מקווים שהעברנו לכם את הרגשתנו הלא נעימה ואת אכזבתנו מהשהייה במלונכם.
מצפים לתגובתכם.

בברכה,


ליאת, טל ונועה גזית

052-6551851
[email protected]

עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
מונייר סאלם , מנכ"ל המ שם ותפקיד:
בשיחתכם עימי לא העלתם את טענותיכם הרשומים מעלה רק ביקשתם עזיבה מאוחרת יותר. כפי שנאמר לכם על ידי בשיחה עזיבת חדרים במלון לרבות וילות ו\או סוויטות הינה עד השעה 11:00 וביום שבת אנו מאפשרים להישאר עד 14:00 . אתם רכשתם חבילה עד יום ראשון והחלטתם מסיבות השמורות עימכם לקצר עד יום שבת כאשר ביקשתם להישאר עד מוצ"ש ללא תוספת תשלום , אני הודעתי לכם שזה לא מקובל ואני לא אוכל למכור את הוילה רק ממוצ"ש וקיצור השהייה שלכם היה ידוע לכם מראש עוד לפני הגעתכם למלון שכן אירגון הטיסות שלכם היה בהתאם למרות זאת אני אישרתי לכם להישאר בוילה עד השעה 16:00 ללא תשלום נוסף, גם אם הייתם מזמינים מראש לסיום שהייה ביום שבת היה נאמר לכם בזמן ההזמנה כי עזיבת הוילה הינה עד השעה 14:00 ומעבר לכך יש תוספת תשלום, אנו לא ביקשנו ממכם עוד 4000 ש"ח לעזיבה בשבת אנו ביקשנו סך 1,000 ש"ח בלבד בגין המשך השהייה בוילה משעה 14:00 ועד מוצ"ש. ואולם כאמור בסופה של שיחה אנו אישרנו לכם להישאר בוילה עד השעה 16:00 ללא תוספת תשלום. תגובה:
עזיבה מאורחת יותר מעבר לשעה 11:00 ועד 16:00 ללא תוספת תשלום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה