פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס עובדי המלון כלפי האורחים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
היי , אני הגעתי לנופש במלון אורכידיה בתאריך ה-29/4/10 ( שזה יוצא יום ההולדת של הבן זוג שלי ) אני הזמנתי את החופשה במלון לפי תמונות של האתר אינטרנט של המלון .
כאשר הגעתי למלון כל קשר בין מה שמפורסם באתר לבין מה שקורה בפועל הוא מקרי בהחלט !!!
אני שילמתי על אגף שנגרילה שזה בתוספת כסף מאגף סיאם הרגיל .
האפיון של אגף שנגרליה שזה חדר עם נוף כפי שמפורט באתר +תמונות נוף מהחדרים
כשאני הגעתי לחדר הוא ממש לא היה עם נוף, במקום נוף היה שתי עצים מול חלון החדר שלי, כאשר התקשרתי להתלונן אמרו לי שיחזור אלי,י המתנתי כ-20 דק עד שהתקשרתי שוב לשאול מה עם התלונה, נאמר לי שתחזור אליי מנהלת יחסי הציבור של המלון - אני רוצה לציין שבחיים לא קיבלתי יחס כל כך מזלזל ומעליב ממישהי שאמורה לשרת ולבוא לקראת הלקוח , כל טענה שהייתה לי כלפייה היא לא ידעה לענות תשובות הולמות, כל מה שהיא ידעה להגיד זה שזה אגף שנגירלה ולא צויין שאני רוצה חדר עם נוף, אמרתי לה שאני לא הייתי צריכה לציין כי זה מה שגם הסוכן וגם באתר רשום שזה אגף עם נוף, היא אמרה לי: "מה שמצולם זה צלם מקצועי שבא ומייפה את המקום , וזה לא בדיוק ככה במציאות"
אחריי שיחה של רבע שעה שממש לא נבע ממנה כלום , חוץ מיחס מזלזל וחוסר התחשבות בלקוח, אמרתי שהחופשה פשוט נהרסה לי וגם יום ההולדת של חבר שלי שזאת הייתה הפתעה בשבילו , נתקלתי שוב בתשובה של אין מה לעשות ולהיתראות!!! מעבר להתחלה כשהגענו למלון הובטח לנו אינטרנט אלחוטי ובשביל זה הבאתי את המחשב , משום מה בכל השהות שלי במלון (סופ"ש) הייתה תקלה באינטרט ולכן גם אינטרנט לא היה , האוכל בחדר אוכל דל מבחר , כשישבנו לארוחת ערב חתול קפץ לנו על השולחן מס פעמים , עד שכבר נמאס ופשוט קמנו מהשולחן, זמן ההמתנה לטוק טוק הוא פשוט בלתי נסבל רבע שעה אנחנו יושבים ומחכים בשביל שנוכל לעלות לחדר.
אני ובן זוגי עובדים המון שעות ביום ועד שיש אפשרות לצאת לחופשה בחרנו במלון אורכידיה- אני מאוד מצטערת על הבחירה הזאת, כי התמורה בהחלט לא שווה למחיר ששילמנו , ומה שבטוח למלון הזה אני לא יחזור שנית !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
מונייר סאלם , מנכ"ל המ שם ותפקיד:
שלום רב, אני מודה לך על הבאת הדברים כפי שהוצגו על ידך , מבדיקת הזמנתך עולה כי הוזמן על ידך חדר באגף השנגרילה ואכן וגם כאמור בתלונתך קיבלת חדר שכזה. עלי לציין כי אגף השנגרילה פונה כולו לים וגם מחדרך היה נוף לים אולם לצערי לא לשביעות רצונך, כמו כן כאמור בתלונתך במלון אורכידאה קיים אינטרנרט אלחוטי חינם בכל חדרי המלון וכן שיחות חינם למדינות רבות לחו"ל, צר לי לשמוע כי השירות של האינטרנרט האלחוטי בחדרך לא פעל כשורה. הנושא יבדק על ידי ובמידה והיו תקלות , יופקו הלקחים. תגובה:
אני מזמין אותך להתארח שוב במל ון אורכידאה ולהנות מהנחה של 10% בחופשתך הבאה במלון (גם ממחיר מבצע ) או לחילופין 15% הנחה ללא כפל מבצעים וזאת ללא הגבלת ימות ועונות השנה. אשמח באם תיידע אותי אישית עם ביצוע הזמנתך הבאה במלון ע"מ שאוכל לדאוג באופן אישי להזמנתך , לשביעות רצונך המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה