פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, עוגמת נפש, נזק לרכוש נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 26-28.10.2010 התארחנו במלון. ביום השני לשהותנו גילינו להפתעתנו כי בעת העדרותנו מהחדר, פתחו וחיטטו בתיק שהושאר בחדר וקרעו את רוכסן התיק (כנראה בפתיחה/סגירה). יש לציין כי בעת העדרותנו נכנסו אנשי הנקיון לחדר. התלוננו מייד אצל הקבלה ואלה אמרו כי יטפלו בכך ויעדכנו אותנו. למרות שהזכרנו לאנשי הקבלה מספר פעמים על תלונתנו לא קיבלנו כל תשובה. עם עזיבתנו שאלנו מה עשו בתלונה ונאמר לנו שעדיין מבררים, דרשנו להפגש עם מנהל במלון והופננו לאדם בשם דני שהציג עצמו כמנהל הקבלה. הנ"ל כלל לא היה מודע לתלונה אך הבטיח לברר ולעדכן אותנובמהלך 7 הימים הקרובים. הוא ציין כי למלון יש ביטוח וכל נזק שנגם יכוסה ע"י הביטוח(לקח טלפונים וכתובת),. כמובן שלא שמענו ממנו או מהנהלת המלון עד היום...
לא ברור לי למה 'בדיקה' כזו לוקחת כל כך הרבה זמן....ולמה אין לעובדים / למנהלים של המלון תודעת שרות.(להתיחס לתלונות וללקוחות ולעדכן אותם, להראות שאיכפת להם מאיתנו) הרי כל פרנסתם והמהות המקצועית שלהם הוא בנתינת השרות.

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
אתי דבאח, מנהלת יחסי צ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלן אורכידאה אילת תגובה:
נשמח באם תפנה אלי לבירור תלונתך . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה