|
|
|
|
|
|
נערכים במלון שיפוצים (בונים אגף חדש) והם לא מודיעים על כך מראש |
נושא התלונה: |
יום ראשון 17 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
החוף הדרומי ת.ד 994 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
יום שני 18 יולי 2011 תאריך האירוע:
הזמנו חופשה דרך אתר איזיגו ישראל מלון אורכידאה אילת מ-2011\07\17 עד 07\21 לרגל יום נישואינו .ביום הראשון קבלנו חדר לא כמו משציפנו ולא כמו בתמונה באינטרנט וגם קבלנו את החדר בשעה 16:00 . (מהשעה 16:00 ועד 22:00 לא היה לנו מזגן והיה מאוד חם)המזגן לא קירר דברתי עם מנהלת הקבלה בשם הילה בקשר למזגן ולחדר ונאמר לי אן מה לעשות אין לה חדרים המלון בתפוסה מלאה. את המזגן תיקנו בשעה 22:00 בלילה , אבל סמוך לחדר שקבלתי במלון לא התריעה שהם בונים אגף חדש, היה רעש כל הזמן של הבניה ולא ממש הצלחנו לנוח. את העבודות החלו בבוקר מוקדם והרעשים היו בלתי נסבלים, אי אפשר היה פשוט לצאת למרפסת ולשתות את הקפה.
הרגשנו כמו באתר בנייה ולא מלון שמכבד את אורחיו לא היה לי ביררה ונשארתי באותו חדר כי התפוסה מלאה .נשלח אלי מכתב ממנכ''ל אורכידאה גיל רון על הנחה של 20% למשך שנה ממחירון המלון .דרך אגב יש לי צלום במצלמת וידאו של כל המתרחש בסמוך לחדרי כולל הרעשים הבלתי פוסקים והבלתי נסבלים.
אבקש לקבל חוות דעת לתביעה משפטית
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי או חופשה בתנאים ללא שיפוצים וללא שם תוספת תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלון אורכידאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|