פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון/כפר נופש מזלזל עם יחס משפיל ובמקום לצאת לחופשה קיבלתי עוגמת נפש נושא התלונה:
בלומנפלד אלמוג שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
באתי לכפר נופש,קיבלתי את החדר מוקדם יחסים בשעה 12:30 אולי קצת אחרי וקיבלו אותי פנים מחייכות ונחמדות.ביקשתי חצי פנסיון בהזמנה עם תפריט מיוחד.(איניי יכולה לאכול גלוטן,תירס,אפונה,תבלינים וכו׳).. הגעתי למקום והיה נחמד עד הארוחת ערב שבה כמעט ממתי עקב ארוחה לכ תקינה שביקשתי,ועוד יותר מזה לא היה תפריט מוכן בשבילי כלל(למרות שעשיתי את ההזמנה ביום שלישי וביום חמישי הייתי שם ואישרתי את התפריט אפילו עם הסו-שף של המלון). מכאן והלאה כל מה שהיה זה שביקשתי להוריד לי את החצי פנסיון כי לא בא לי לדאוג לאיך אני אוכלת וכמה מודאגת אני אהיה מביס לביס ואני עוזבת בצד את העובדה שזוגתי אכלה שם ואמרה שהאוכל פשוט זוועה וממוחזר.בנוסף אחרי שביטלתי את החצי פנסיון אמרו לי שהם לא יוכלים להחסיר לי את הכסף כי הכרטיס אשראי שלי זה בעצם דיירקט ואי אפשר לזכות אותי כמניין!התפלאתי כי הם אמרו לי לחכות עד יום שבת ובכוונה הם אמרו זאת בדיעבד כדי שלא יוכלו לזכות אותי.מאז מהתאריך ה-3/9 אני גצה מרתון אחרי מלון אורכידאה (לא ריף אורכידאה) בתקווה שבקרוב יחזירו לי את הכסף.כל פעם שאני מתקשרת זה אותו סיפור:נחזור אלייך,תכף נעביר אותך למחלקת הנהלת חשבונות,ואחרי סמן מה שדרשתי את כספי באיומים של תביעות והגעה לתקשורת אמרו לי בזלזול שזה כולה 240₪. רק לצורך העניין של ההבנה,אני צריכה לעבוד יומיים שבהם בכל יום אחד אני עובדת משרה מלאה של 8 שעות בשביל הכסף הזה.
אנא עזרו לי אם תוכלו,אני ממש כבר אובדת עצות..
כספי סוג הנזק :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה