פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל של קבלה ואיחור בשעה וחצי עבור קבלת חדר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון בשעה 15:00 פקידה בקבלה בדקה וחדר עדיין לא היה מוכן , היא בקשה למתין כמה רגעים , רגעים של הפקידה זה ארך שעה וחצי וכל פעם ניגשתי לבדוק מה עם החדר, היחס היה מאוד מזלזל (בהזמנה היה רשום קבלת חדרים משעה 15:00 ובקבלה של חדר המלון רשום משעה 16:00)
הייתה הפסקת חשמל ומים בו זמנית של 40 דקות , לאחר בירור בקבלה אמרו כי זאת הפסקת חשמל יזומה של חברת החשמל , התקשרנו לחברת החשמל והם אמרו שלא היו שום הפסקות יזומות או כל תקלה באיזור זה, יוצא שמלון אורכידאה שקרנים!!!
בשער בכניסה יש להמתין זמן ארוך מידי עד שנכנסים עם הרכב וגם זמן המתנה ארוך לטוקטוק
אחראי בקבלה ממש לא רצה לשמוע אותנו או לתת איזה שהוא יחס, התעלם וגם הפקידות בקבלה חייכו בחיוך ואמרו זה מה שיש יש!!!! זה לא יחס , בחיים שלי לא אחזור למלון הזה
עלבון סוג הנזק :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה