פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מחזירים את הכסף - הכניסה את המזכירה כשהייתי ערומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!
ברצוני להתלונן על שירות לקוי של חברת פורפורציה
1. נרשמתי לפופורציה בחודש פברואר, ובאתי לטיפול ראשון. בטיפון הראשון האישה - שאני לא יודעת מי היא ומה מקצועה - ומה היא ביקשה שאתפשט ע"מ לצלם אזורים אינטימיים! כמובן שמאוד התעצבנתי , ולא הבנתי למה זה לא צויין במעמד העסקה, אך הקלתי ראש בדבר.
2. בזמן שאני כבר ערומה, המזכירה דופקת בדלת והאישה פשוט פותחת לה בלי שום בושה! שאני בלי תחתונים!!!
3. לקחתי את הדברים שלי, והודעתי להם שאיתם אני, גמרתי.
4. עד חודש יוני - אני מחכה לכסף שלי. שזה בעצם 3 וחצי חודשיים מתאריך הביטול. בדרך עברתי שלל הרפתאות כגרון, טריקות טלפון בפנים, אי הענות להודעות וכמובן, שקר מאוד משכנע "המספר של האשראי שהבאת לי הוא אינו נכון לכן נוצר עיכוב", כמעט משכנע פורפורציה,

תודה אבל לא תודה.
אל תתקרבו
עוגמת נפש סוג הנזק :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה