|
|
|
|
|
|
לא מוצאים את תיק הלקוח שלי ועקב כך לא מוכנים לבצע בי טיפולי לייזר |
נושא התלונה: |
ישראלי אדיר |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מגדלי עזריאלי ת"א |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של החברה ושלמתי בשנת 2005 לערך סכום של 8800 שקלים על טיפולי לייזר בגב בכתפיים בחזה ובבטן.עשיתי עד כה כתריסר טיפולים בהצלחה.במעמד חתימת החוזה נאמר לי שאוכל לעשות טיפולים ככל שידרש גם בעוד 20 שנים.
עברו מספר שנים מאז הטיפול האחרון שלי וכעת אני מעוניין לעשות עוד טיפול כיוון שצמיחת השיער המשיכה .
פניתי לפרופורציה לסניף שעשיתי בו טיפול דיברתי עם עובדת בשם -אורנהתשלא מצאה את התיק שלי ואמרה שעקב כך לא אוכל לעשות טיפול וביקשה ממני לשלוח את החשבונית תשלום.
עשיתי זאת ופיקססתי אליה את החשבונית ומאז לא קיבלתי ממנה כל מענה חרף כל ניסיונותיי להתקשר אליה ולברר עמה מה קורה עם התיק מטופל שליץהיא אמרה שהמנהלת בעצמה תחזור אליי אך כבר עבר הרבה זמן מאז ולא קיבלה שום שיחה ממנה או מאורנה ואני לא מקבל מענה הולם לפנייתי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לתת לי לעשות עוד מספר טיפולים כנדרש ושימצאו את התיק מטופל שלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרופורציה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|