פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה להחזר כספי בעקבות גרימה של בעיות רפואיות, שנגרמו ללא אזהרה מראש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז עזריאלי, מגדל משולש (קומה 38) ת"א כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מצרפת מכתב ששלחתי אל מחלקת שרות הלקוחות של חברת פרופורציה, המכתב מתאר את השתלשלות העניינים, אוסיף עוד שבתגובה למכתב קיבלתי טלפון מדגנית משרות הלקוחות שהכחישה בשפה גסה את כל מה שארע. אציין שכל עוד נעניתי אני לפניותיהם היחס שלהם כלפי היה נפלא, אך ברגע שהבהרתי שלא אתן להם להמשיך לעשות בי ובגופי כרצונם, היחס הפך להיות מזלזל, פוגע, תוך סתירה של כול מה שנאמר לי קודם.

25/09/06
לכבוד
"פרופורציה" רשת מרפאות אסתטיקה
מחלקת שרות לקוחות
לידי דגנית
בפקס: 03-6915564

הנידון: ________ – הפסקת טיפול

1. בתאריך 15/11/06 נחתם ביננו הסכם לקבלת טיפול להסרת שיער בלייזר לצמיתות.
2. לאחר הטיפול השני שנערך לי הופיעו על גופי שלפוחיות שגרמו לגרודים חזקים, אציין שלפני תחילת הטיפול לא הובהר לי שישנה אפשרות להופעת תופעות כגון אלה, יצרתי קשר עימכם ודיווחתי על התופעות הנ"ל והוזמנתי להיבדק ע"י ד"ר אנה, שבדקה אותי וציינה שמדובר באלרגיה, שלפי דבריה היא נדירה וזכורים לה מקרה/ים בודדים בהם נתקלה בתופעות כגון אלה בעבר, לצורך טיפול והרגעה המליצה להשתמש במשחה ובכדורים, ד"ר אנה הוסיפה שזוהי תופעה חולפת ובמקרה שזכור לה הלקוחה לקחה כדורים מס' ימים לפני הטיפול, והתופעות נעלמו, ולא הופיעו יותר.
3. ע"פ המלצת ד"ר אנה השתמשתי במשחה ובכדורים אך הם לא עזרו להרגעת העור ולא הקלו במאום על הרגשתי הרעה.
4. קבעתי טיפול נוסף שאליו התכוננתי ע"פ המלצת ד"ר אנה ומס' ימים לפני הטיפול נטלתי כדורים שע"פ דבריה, אמורים היו למנוע תופעות אלרגיות. כיום יומיים לאחר הטיפול החלו שוב תופעות אלרגיות שאך החמירו, העור כולו כוסה בשלפוחיות שלוו בגרודים בלתי נסבלים שפצעו את גופי, המשכתי לקחת את הכדורים ולמרוח את המשחה אך כלום לא עזר, ובמשך יותר משבוע כמעט לא ישנתי ולא יכולתי לתפקד.
5. התייעצתי שוב עם ד"ר אנה והיא הציעה לנסות ולעשות טיפול נוסף, והפעם ללא שימוש במשחת הרדמה, ש"עפ דבריה גורמת לפעמים לתופעות אלרגיות, הסכמתי בחשש גדול וקבעתי מועד לטיפול נוסף.
6. לאחר הטיפול האחרון שבוצע ללא הרדמה, חזרו והופיעו ביתר שאת תופעות אלרגיות חריפות שלפוחיות, שהתפשטו אף לאזורים שלא עברו את הטיפול, גרודים קשים מנשוא, הרגליים התנפחו ולא היה באפשרותי לדרוך עליהם.
7. פניתי מייד לרופאי הפרטי, ד"ר בלומנטל, שאישר שאלו הן תופעות אלרגיות חריפות, שהופיעו בעקבות הטיפול בלייזר, לשאלתי באם יש משהו שאפשר לעשות ע"מ למנוע הישנות של התופעות בטיפולים ענה, כי אין דבר שיוכל למנוע את רגישותי מהטיפולים והאפשרות היחידה העומדת בפני היא להפסיק את הטיפולים. (דו"ח הביקור נשלח אליכם ע"פ בקשתכם ב-14/8/06)
8. בעקבות זאת פניתי לאילנה, מנהלת סניף ירושלים, והודעתי על כוונתי להפסיק את הטיפולים, ולבטל את העסקה עמכם.
9. אילנה הפנתה אותי לוועדה הרפואית שהתקיימה רק כחודש וחצי לאחר מכן, לפנים משורת הדין ובתקווה למצוא פתרון בהסכמת הצדדים הסכמתי להתייצב בפני הוועדה.
10. בוועדה נכחו אילנה, רופאה ומנהלת נוספת מטעם רשת המרפאות, תיארתי בפני הוועדה את שעבר עלי, והרופאה המליצה לי על אפשרות לביצוע הטיפולים באמצעות מכשיר אחר בשם MEDILUX של חב' PALOMAR העובד בשיטת אור הבזקי, על פי דברי הנוכחים בוועדה אין ביכולתם להבטיח במאת האחוזים שהתופעות שחוויתי לא יחזרו על עצמם, אך הם הציעו לבצע טיפול ניסיון, טסט. לפנים משורת הדין הסכמתי לשקול את העניין ולהתייעץ, אך בד בבד הבהרתי כי יתכן שאעמוד ברצוני לבטל את העסקה, והמנהלת הנוספת שנכחה בפגישה אישרה שאכן קיימת האפשרות של הפסקת הטיפולים וקבלת החזר כספי.
11. בברורים שערכתי אצל יודעי דבר ואצל רופאי הפרטי נאמר לי שהסיכויים שהתופעות לא תחזורנה אף במקרה של טיפול באמצעות מכשיר אחר הם אפסיים.
12. לאחר התלבטות פניתי להנהלת הסניף בירושלים והודעתי כי אני עומדת על דעתי וביטול העסקה בעינו עומד. ע"פ דבריה היא מעבירה את הטיפול להנהלת חשבונות ואקבל ממנה תשובה בתוך שבוע.
13. חלף שבוע, שבועיים ואף יותר ולא קיבלתי החזר, נסיונות חוזרים ונשנים להשיגה טלפונית נדחו שוב ושוב ע"י פקידות הסניף בטענות שונות. לאחר שהצלחתי אני להשיגה באמצעות הטלפון ולאחר המתנה ארוכה הודיעה לי שלא אושר לי החזר כספי.
14. מבירורי אצל מרפאות אחרות להסרת שיער בלייזר, עלה שהן מקיימות בדיקות מקדמיות לגילוי רגישות מצד המטופל לפני תחילת הטיפול, העובדה שכלל לא בדקתם ולא הזהרתם מפני האפשרות לתופעות הנ"ל מהווה רשלנות מצדכם.
15. למעשה הנכם מחייבים את לקוחותיכם להמשיך בטיפולים בלתי נסבלים, שהשלכותיהם ותופעות הלוואי הבריאותיות לאורך טווח אינן ברורות כלל וכלל, דבר שלא מתקבל על הדעת ועלול לעלות אף לעבירה פלילית כגון גרימת חבלה ברשלנות ו/או במתכוון וכיוצב' .
16. בעקבות זאת שלא קיבלתי את התמורה לכספי ואף נגרם לי סבל רב בעקבות הטיפולים, ובטרם אגבש את דעתי כיצד למצות עמכם את הדין ניתנת לכם בזאת ארכה אחרונה להחזיר לי את מלא כספי תוך 14 יום, בצירוף פיצוי כספי בגין גרימת חבלה, סבל ועוגמת נפש אשר נגרמו לי, שלא יפחת מ- 10,000 ש"ח.
רפואי ועוגמת נפש סוג הנזק :
השבת הכסף ששולם ופיצוי פתרון נדרש :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה