פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כ.אשראי שלא כדין ואי קבלת הכסף באופן מיידי נושא התלונה:
יניב עדי שם/כינוי:
‏יום שני ‏07 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של חב' פרופורציה. ב-7 במאי 2007 הגעתי לטיפול שגרתי, ובמסגרתו הופעל עלי לחץ והוצעו לי טיפולים נוספים "במבצע" במחיר 3520 ש"ח. בין היתר ניסתה מנהלת הסניף דלית לשכנע אותי באמצעות הצעה לפריסת הסכום לתשלומים, וביקשה ממני את כרטיס האשראי שלי לצורך בדיקת מס' התשלומים המקסימלי האפשרי. היא החזירה לי תשובה כי ניתן לפרוס את המחיר עד ל-12 תשלומים, אך מאחר וההצעה לא עניינה אותי לא הסכמתי לטיפולים שהוצעו לי.
לאחר יומיים גיליתי בבדיקה באינטרנט שכרטיס האשראי שלי חוייב במלוא הסכום (למרות שמעולם לא אישרתי או חתמתי על כלום). התקשרתי מיד לסניף על מנת לברר מה קרה ונעניתי ש"נפלה טעות, והחיוב בוטל".
למרות זאת למחרת (10 במאי) גיליתי כי החיוב למעשה לא בוטל וכרטיס האשראי שלי חויב במלוא הסכום. אחרי עוד סדרת בירורים טלפוניים וניסיונות נואשים להשיג את מנהלת הסניף הודיעו לי כי את הזיכוי אני אקבל רק במועד החיוב הבא – 10 ביוני.
מאז אין באפשרותי למשוך כסף מהחשבון כי אני ביתרת חובה, שברתי חיסכון ואני חוששת כי לא יכובדו צ'קים לשכר דירה שנתתי במועד מוקדם יותר.
בקשות להשיג את מספר הטלפון של ההנהלה הראשית נענו בשלילה בסניף (לא הסכימו לחשוף אותו, למרות שניתן להגיע לשם באמצעות חיפוש באינטרנט) ופקס ששלחתי לשירות הלקוחות נענה ב"נבדוק את המקרה, אולי הסכמת לחיוב" ואף ב"ביטלנו את החיוב, אין יותר מה לעשות". כמו כן טענה נציגת החברה עמה שוחחתי (דגנית) כי זו אשמתי שכביכול נתתי את כרטיס האשראי שלי, למרות שמעולם לא חתמתי על שום אישור לביצוע פעולה בו. כמו כן היחס המזלזל הגיע לכך שלא האמינו לי כי הוצאתי כסף מחיסכון על מנת לכסות על המינוס, ורצו הוכחות בכתב.
מיותר לציין שמכיוון שאני לקוחה של החברה ושילמתי בעבר על הטיפול, לא חשבתי כי יונו אותי ויחייבו את כרטיס האשראי שלי. לטענות המגוכחות של שירות הלקוחות על כך שהסכמתי לטיפול אין כל שחר ויעידו על כך מנהלת הסניף דלית וסייעת בשם מיכל שנכחה במקום, וכן העובדה שלא חתמתי על שום דבר (כנהוג במקרה של תשלום באשראי).
כרגע אני ללא אפשרות למשוך כסף וחב' פרופורציה מתעלמת ממצוקתי ומהההוצאות הנוספות שנגרמו לי בגין שיחות טלפון, משלוח פקסים והריבית שהבנק גובה על המינוס בחשבון. אני סטודנטית ללא גב כלכלי וללא הכנסה קבועה, ולמרות זאת הצלחתי עד היום לכלכל את עצמי בזהירות ולא להיכנס למינוס בחשבון. אני חוששת שבעקבות מקרה זה, צק שנתתי לבעלת הדירה שלי לא יכובד ע"י הבנק מאחר והדבר יכול לחרוג ממסגרת האשראי שלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
השבת הכסף שחוייב בטעות+ריבית בנקאית מקסימלית+פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה