|
|
|
|
|
|
מחיר לא כדאי עבור שירות קלוקל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כלקוח של פורפורציה אני עובר טיפולי השרת שיער בפנים ובידים בלייזר.
הרופאה גרמה לי כוויה ופצעים בפנים. כשרציתי להפסיק את טיפולי הידים (לאחר טיפול יחידי) נתקלתי בקשיים ואי רצון של פורפורציה להחזיר את כספי. הנושא בטיפול וטרם נתקבלה תשובה סופית.
שילמתי כ 5,000 ש"ח במטרה לקבל שירות איכותי ולא קיבלתי שירות איכותי. לא מצדיק את המחיר.
|
כוויה ופצעים עמוקים |
סוג הנזק : |
החזר כספי על טיפול שלא מומש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרופורציה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|