פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוןל עסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.3.08 פניתי לחברת פרופורציה בנוגע להסרת שיער בלייזר, סגרתי עם היועצת של החברה על סכום של 11,700 ש"ח,ושילמתי מקדמה על סך 1000 ש"ח בכרטיס אשראי.לאחר פחות משעה חזרתי בי, והתקשרתי אליה בבקשה לביטול עסקה מאחר והסכום היה גבוה מאוד ולא יכולתי לעמוד בתשלומים. היועצת הודיעה לי שלא רק שלא אקבל את הכסף של המקדמה בחזרה עליי גם להוסיף עוד כסף מאחר ובחוזה רשום כי במקרה של ביטול עסקה עליי לשלם 25% אחוז מסך התשלום הכולל שעומד על 11,700 ש"ח, ואם אתעקש על ביטול עסקה היא צריכה להעביר את הפניה הזו הלאה ויחזרו אליי תוך 3 שבועות. לא קיבלתי את תשובתה, ופניתי למוקד שירות הלקוחות של החברה לראות האם יש דרך להסדיר זאת בצורה אחרת. לא רק שלא קיבלתי מענה לבקשתי, זכיתי לטריקת טלפון בפנים משתי מוקדניות, ואחת מהיועצת עצמה. לאחר שהתעקשתי קיבלתי מאחת המוקדניות מס' טלפון של מישהי שהיא טוענת כי היא מנהלת מוקד השירות, אך כמובן שהתקשרתי ולא היה מענה, גם אחרי שהשארתי הודעה,אף אחד לא טרח לחזור אלי.אני יודעת כי מעוגן בחוק שזכותי כצרכן לביטול עסקה תוך 14 יום מתאריך העסקה, אך אני מרגישה התעלמות ודריכה עליי ועל הזכויות שלי כצרכן מאחר ואף אחד לא טרח לעזור או להסביר,במיוחד לאור העובדה שעדיין מתקשרים אליי לקביעת תור - מה שמבהיר כי לא נפתחה שום פניה בנוגע לביטול עסקה, ושאף אחד לא מתכנן לבטל את העניין חרף המאמץ שלי לביטול.זו זכותי המלאה לבוא בדרישה לביטול עסקה על אחת כמה וכמה שזה נעשה תוך פחות משעה מרגע ביצוע העסקה.
האם זה חוקי לגבות בצורה כזאת כסף ולקנוס אותי למרות שלא רק שלא קיבלתי שירות,גם חזרתי בי לאחר פחות משעה?



כספי סוג הנזק :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה