פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור לקוח וגרימת נזק כספי בגין רשלנות הרופאה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב14/04 נקבע לי תור לפרופורציה להסרת שיער ברגלים בסניף פ"ת, הרופאה שאמורה ע"פ הפרסומים להיות מומחית קבעה כי אינה יכולה לטפל בי כיוון שהשתזפתי, צבע עורי הינו שחום והסברתי לרופאה כי לא הגיוני שהשתזפתי כי הקפדתי ללכת בבגדי ארוכים וזהו צבע עורי הטבעי,הרופאה לא הסכימה לשמוע ושלחה אותי לסניף בעזריאלי כדי שיעשו לי טיפול במכשיר שנקרא "קוונטה" שלטענתה הוא טוב לעור שחום, כשהגעתי לת"א הרופא אמרה שאני כלל לא שזופה ועברתי טיפול במכשיר לייזר הרגיל שיוכלתי לטפל בפ"ת, וכן אמרה לי שהטיפול במכשיר הקוונטה משמש לטיפולים חמישי שישי, אני הייתי רק בטיפול שני,חוץ מעוגמת הנפש ובזבוז זמן שנגרם לי עקב הנסיעה מראש העין לתל אביב, נגרם לי נזק כספי, כיוון שבזבזתי יום עבודה, ושעתיים נוספות יום אחרי ע"מ להגיע לטיפול בעזריאלי בנוסף שילמתי חניה פעמיים גם בת"א וגם בפתח תקוה+דלק. ושדיברתי על כך עם אביטל מנהלת בסניף פ"ת היא אמרה שזו בעיה שלי שנסעתי ברכב לעזריאלי, ואין לה מה לעשות בנידון חוץ מלאוג שרופאה זו לא תטפל בי יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי עבור ההוצאות, וכן פיצוי עבור עוגמת הנפש והעלבון פתרון נדרש :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה