פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון מהשירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לרשת פרופורציה שלום רב!

הגעתי אליכם כדי לעבור טיפול להסרת שיער בכל הרגליים ובמפשעות.
אני פונה אליכם בעקבות תור שנקבע לי לטיםול ברגליים ביום רביעי 16.6. יומיים לפני התור התקשרה אליי נציגה ואמרה לי שהיא צריכה להזיז לי את התור בעקבות אירוע שעורכים במרפאה. בשביל לעבור טיפול לייזר צריך לגדל שערות במשך שבועיים אני מניחה שהנשים שביננו מבינות שלגדל שערות בקיץ וללכת עם מכנס קצר זה לא כל כך כיף. נקבע לי תור למחר ה21.6 בשעה 10 בבוקר. מאחר שלא זכרתי את השעה המדויקת כי דיברנו כשהייתי בנהיגה, התקשרתי היום למוקד הארצי לשאול מה השעה של התור, הנציגה אמרה לי את השעה אבל גם שהיא רואה במחשב שהתור מבוטל ושאני אתקשר לסניף ת"א לברר למה.
מסתבר שהרופאה המטפלת לא נמצאת מחר בשעה זו ולכן במקום להזיז לי את התור לשעה קרובה פשוט ביטלו לי אותו. המזכריה אמרה שרשם לה במחשב שחיפשו אותי פעמיים ולא עניתי, ביקשתי לדעת מתי כדי לאמת את העניין אבל לא היו רשומים תאריכים. יש לציין שאני עובדת בדיילות אוויר והלו"ז שלי לא נקבע על ידי קבעתי תור ביום רביעי כיוון שזהו יום שבו אני לומדת באופן קבוע ולכן תמיד נמצאת בבית, ייתכן שלא הצליחו להשיג אותי כי הייתי בטיסה אבל אני חושבת שמן הראוי להתקשר ללקוח עד שהוא עונה. יכולתי להגיע מחר עוד פעם אחרי שגידלתי שערות ולגלות שאין לי תור אחרי ששילמתי חנייה בעזריאלי.
אני חייבת לציין שאני מאוכזבת מהיחס שלכם ומהטיפול, כשדיברתי עם המזכירה היא נתנה לי הרגשה שאם חיפשו אותי פעמיים ולא עניתי זו בעיה שלי.
אני חושבת שזו חוצפה לבלטל למישהו פעמיים את התור, נכון שקורים דברים לא צפויים אבל הייתי מצפה ליחס אחר- למשל לבטל למישהי אחרת את התור מישהי שלא ביטלו לה תור נוסף כמה ימים לפני.
אמרתי למזכירה שאני מעוניינת לדבר עם אחראי מעליה, היא אמרה שתעביר את התלונה לשירות לקוחות. האמת היא שלא בא לי לחכות ששירות לקוחות יחזרו אליי (אם בכלל) אני רוצה להגיד את מה שיש לי להגיד עכשיו. נכנסתי לאתר של פרופורציה ולהפתעתי לא ראיתי מייל לתלונות או מספר של שירות לקוחות, אז אם רוצים להתלונן מה אמורים לעשות? לשבת ולהמתין שמישהו יחזור אליי?
מתחילת הדרך אכזבתם אותי- קיבלתי ייעוץ לא נכון ובוא היועצת אמרה שהלייזר יקלוט לי גם את הרגליים העליונות וגם את התחתונות. כשביקרתי אצל הקוסמטיקאית שלי ואמרתי לה שאני מתחילה לייזר ברגליים היא אמרה לי שלדעתה הטיפול ברגליים העליונות לא יצליח כי השערות שלי דקות מידי. כשבאתי לטיפול הראשון שלי שאלתי את הרופאה והיא אמרה שבאמת הטיפול לא יצליח ברגליים העליונות כי השערות דקות מידי, כמה דקות אחר כך ראיתי את המנהלת צועקת על אותה רופאה על זה שהיא אמרה לי את האמת. בנוסף ניסו לשכנע אותי לעשות טיפולים אחרים במקום בסוף החלטתי לעשות רק חצי מהרגל ושילמתי בהתאם. אחרי כמה זמן אני מקבלת טלפון מהמזכריה של פרופורציה שאומרת לי שלפי מה שרשום לה במחשב אני "חייבת" לכם כסף כי בחוזה היה כתוב סכום אחר ממה ששילמתי. במשך כמה שיחות טלפון רדפתי אחרי היועצת שהייתי אצלה שתשנה לי את החוזה.
אני מאוכזבת מאוד מהיחס שלכם ואני מצטערת שהתחלתי טיפול אצלכם מקווה שהתלונה שלי תעזור לכם להתייחס אחרת ללקוחות אחרים.

שירן יוניס
לשפר את השירות כלפי לקוחות אחרים. פתרון נדרש :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה