פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומזעזע ע"י ציפי שלום (מנהלת סניף פרופורציה סניף עזריאלי) נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מגדלי עזריאלי כתובת:
מרפאות פרופוציה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 8.9.11 הגעתי לפגישה עם ציפי שלום בעקבות ניתןח שעברתי לפני 11 חודשים ע"י ד"ר גורביץ. הניתוח לא יצא מוצלח שקעים ובליטות על איזור השאיבה,צלקות איומות,אי סימטריה וכ"ו לפני כחצי שנה נאמר לי שאני צריכה לעבור תיקון אך בעקבות כתבות דרך האינטרנט ותלונות על ד"ר גורביץ נכנסתי לחרדה קשה מאוד והחלטתי שאני לא מעוניינת לעשות תיקון לניתוח י ש לי טראומה מכל התהליך שעברתי שזה כולל את ההחלמה הקשה של חודשיים וחצי כולל זיהום שנגרם מהשאיבת שומן.אז כחה הגעתי לפגישה הגברת ציפי בקושי נתנה לי את זכות הדיבור היא רק תקפה אותי במילים קשות כמו:ציטוט-אל תעשי עליי את ההצגות האלה והדאווין הזה זה בעקבות שבכיתי נורא וכולי רעדתי.. מיום שעברתי את הניתוח אני בחרדות קשות,הלך לי הביטחון העצמי,לא יכולה להסתכל על הגוף שלי מרוב העיווטים שנוצרו מהניתוח.כשהתחלתי לדבר עם ציפי ולהסביר לה מה קורה איתי היא מייד תקפה אותי ואמרה לי אם באת לדרוש את כספיך בחזרה תצאי עכשיו מהחדר אני פשוט הייתי המומה בן הזוג שלי שהיה איתי בחדר נחרד לראות את ההתנהגות המזעזעת אי אפשר לעבור על הנושא הזה על סדר היום אני מבקשת ומתחננת בפניכם להעביר את המידע הזה למנכ"ל פרופורציה בדחיפות .אגב בימים אלה אני מתחילה לברר לגבי עורך דין לנזקי גוף וכמובן שאני הולכת לתבוע את פרופורצייה על הנזקים הגופניים והנפשיים שהחלו מיום שעברתי את השאיבת שומן. נ.ב בפגישה היתה נוכחת עובדת בשם דגנית שגם את עבודתה לא עשתה נאמנה .יש לציין שהגעתי במיוחד מב"ש תוך 20דקות מצאתי את עצמי מחוץ למשרד של ציפי יחס משפיל ,הגברת חסרת רגשות ,מאוד אגרסיבית ותוקפנית אין לה יחסי אנוש,אני יושבת מולה בוכה מתוך כאב מדובר בגוף שלי ובבטחון העצמי שכבר אין לי בדרכי חזרה לב"ש אני ובן זוגי היינו המומים לגמרי,הגעתי בשביל חצי שעה של השפלה ,זילזול,ופגיעה נפשית.ששאלתי את ציפי איך אפשר להגיע למנ"ל של פרופורצייה היא אמרה לי בצעקות אני המנכ"ל הרגשתי חסרת אונים ולא ידעתי למי לפנות באותו רגע שאני כאובה ופגועה מהיחס.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה