פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות במחירים. טל. 1700505046 נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז עזריאלי קומה 38 הבנין המשולש טל. 6081446 כתובת:
קומה 38 מרכז עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פרופורציה, מרכז עזריאלי, טל. - 1700505046, 6081446.

לפני שנה (ב15 ליוני 05) הייתי בפרופורציה בפגישת ייעוץ בנושא הסרת שיער אצל נטלי והוצע לי מחיר של 4750 ש"ח להסרת שיער בלייזר בירכיים. אפילו עשיתי טסט אצל ד"ר ברטמן. אציין כי לא קיבלתי שום הנחה, לא היה לי ואין לי עדיין שום ביטוח משלים. המחיר היה גבוה, אמרתי תודה ושלום. לפני שבועיים ראיתי קופון באתר חבר'ה על 50% הנחה בטיפולי הסרת שיער בפרופורציה, שלחתי את המייל עם הפרסום על ה50% , הוספתי את כל הסיפור בקצרה - שבשנה שעברה הוצע לי המחיר ואם מדובר ב50% הנחה אמיתיים ולא בעבודה בעיניים אני מבקשת להתקשר אליי עם הצעת מחיר. אם המחיר אחרי ההנחה גבוה מ2500 ש"ח, נא לא להתקשר אליי. התקשרה אליי סולי מקשרי לקוחות והשאירה לי הודעה בבקשה שאתקשר אליה ל6081443, אמרתי לה שוב את הסיפור, היא אמרה שאין בעיה, הגעתי לייעוץ אצל אופירה בעזריאלי קומה 38. אופירה אמרה לי שהמחיר המלא על ירכיים הוא 8820 ש"ח (!!!!!!!!!!!) . לפני שהתעלפתי ונפלתי מהכסא אמרתי לה שלא יעלה על הדעת שזה המחיר. הרי בשנה שעברה המחיר המלא היה מחצית מזה וציינתי גם שאני עושה סקר שוק ואפילו המקום היקר ביותר מציע לכל היותר 4700 ש"ח בלי שום הנחה אז איך היא הגיעה בכלל למחיר הזה??? אופירה אמרה שהיא לא יודעת מה היה בפרופורציה בשנה שעברה ושפרופורציה היא ב"ליגה אחרת מכל המקומות". אמרתי לאופירה שבמבחן של המדינה של גיאוקרטוגרפיה שהתבצע לאחרונה יצאה פרופורציה במקום האחרון וחוץ מזה במה עולה פרופורציה על מכונים כמו אמריקן לייזר וCARE? אופירה אמרה לה ששם מטפלים רק טכנאים ואין להם מגוון מכשירים כמו בפרופורציה. מאחר שהייתי בייעוץ גם במקומות האחרים אני רוצה לציין וגם אמרתי את זה לאופירה שזה פשוט שקר, כי גם שם רק רופאים מטפלים ויש מגוון מכשירים והמחיר הוא זול יותר. אגב, אופירה הואילה בטובה לתת לי 50% הנחה של קופון חבר'ה והמחיר הגיע ל... 4900 ש"ח. אגב, כנראה אופירה לא ממש בקיאה בחשבון כי 50% הנחה מ8820 זה לא 4900 ש"ח אבל למה להיתפס לקטנות. מכל מקום , להעלות את המחירים פי שניים כדי להוריד את זה בשביל מבצע וללכלך על מקומות אחרים כדי למכור את המקום שלך לא ממש תורם לאמינות של המקום.
עלבון סוג הנזק :
שיגידו את האמת. אם הם מפרסמים באתר של חבר'ה 50% הנ פתרון נדרש :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה