פרטי התלונה

תלונות קסטל כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ברמה בין לאומית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב4.8.06 הזמנתי כרטיסים להופעה של נאור ציון אשר התקיימה באותו הלילה דרך האתר של קסטל, למרות שהחברה טוענת שאי אפשר להזמין כרטיסים באתר לאותו היום של המופעה האתר הראה את האפשרות לעשות זאת ואכן עשה זאת ואפילו הראה שיש מספר כרטיסים ספור של מקומות פנויים .
החברה טוענת שהזמנתי כרטיסים להופעה של ה25.8.
הגעתי למופעה והודיעו לי שההופעה בוטלה ושכספי יחוזר לי באותו היום, לאחר שבדקתי את פירוט האשראי שלי נודע לי שעדיין לא קיבלתי זיכוי על כספי.
לאחר שיחה עם קסטל נודע לי שההזמנה היא כביכול ל25.8 ומכיוון שגם ב25.8 ההופעה בוטלה (למזלי כנראה) הכסף יוחזר לי ב28.8.
הנציגה אשר ענתה לי היתה גסת רוח ורק חיכתה להזמדנות לנתק , לאחר שביררתי במקביל עם חברתי בטלפון על תאריך ההופעה ואמרתי את שמה וניתקתי הנציגה קפצה על ההזדמנות ואמרה ביי וניתקה.
חייגתי שוב והעבירו אותי לאחראי אשר הסביר לי את המצב ולאחר שהסברתי לו שלא הגיוני שהזמנתי את הכרטיסים ל25.8 מיכוון שאני אפילו לא גר באזור המרכז הוא התחיל לצעוק ולהאשים אותי שאני מחפש ריב על הבוקר וטען שאם לא מתאים לי שלא הזמין יותר כרטיסים דרך החברה הזאת.

צר לי שבחרה זו עובדים אנשים גסי רוח אשר אינם יודעים מה פירוש המילה שירות...
עלבון סוג הנזק :

קסטל כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה