פרטי התלונה

תלונות קסטל כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות בטלפון ע"י נציגה בשם סיוון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 153 ת"א כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.5.08 הזמנתי מקסטל כרטיס אחד בלבד להופעה של עמיר בניון שתתקיים בתאריך 17.6.08 ב"צוותא ת"א" , ענתה לי בחורה בשם סיוון שנתנה לי כרטיס בהנחה בעלות של 110 ש"ח + 10 ש"ח דמי משלוח (סה"כ 120 ש"ח) ואמרה לי שאני שורה 3 כסא 11 באמצע !!! ואני שאלתי אותה במפורש אם זה בטוח באמצע כיוון שכרטיס בהנחה זה שורות מתקדמות יותר והיא אמרה לי שאין בעיה וזה באמצע, בסביבות השעה 19:00 התקשרתי שוב לוודא שזה נכון שכן זה היה מוזר לקבל כרטיס הנחה בשורה 3 , לתדהמתי גיליתי שאני בכלל שורה 3 כסא 11 מצד שמאל !!!!!!!!! קסטל כאמור סגרו את המשרד ב-19:00 ואמרו לי להתקשר מחר, פניתי למחרת 26.5.08 ביקשתי לדבר עם סיוון והיא אמרה לי שאכן עשתה טעות ותיתן לי את שורה 3 באמצע ולא בצד שמאל !!! אמרתי לה שאני רוצה שתסיים את הטיפול עכשיו אך היא טענה שיש לה המון עבודה ולא יכולה לטפל בזה ותוך שעתיים תחזור אליי, בשלב זה הבנתי שמשהו כאן כבר "לא מריח טוב" שוחחתי עם מנהלת הקסטל ענת והיא אמרה לי ש"אין דבר כזה" ובמידה ואני רוצה שורה 3 עליי לשלם מחיר מלא !!!! אך, אמרתי לה שדיברתי עם סיוון והיא הבטיחה לי משהו אחר , זאת אומרת שלמעשה, סיוון שיקרה לי בטלפון , ענת המנהלת בכבודה ובעצמה ניתקה לי את הטלפון מספר פעמים , לא רצתה לתת לי לדבר ולא התחשבה במצב שסיוון שיקרה לי בטלפון, לא ניסתה לבוא לקראתי ולא הייתה מעוניינת לעשות דבר וחצי דבר לטיפול בנושא, לבסוף, לא נותרה לי ברירה אלא להחליף כרטיס למחיר מלא !!! מאחר וענת המנהלת לא הותירה לי שום ברירה אמרה לי ברוב חוצפתה או שתבטלי את הכרטיס או שתקחי מחיר מלא ... לא רצה להקשיב לי כלל ... זה כבר לא עניין כספי כמו שזה עניין של חוצפה ושירות תת רמה שמנהלת מנתקת שיחות טלפון, לא מתחשבת בנסיבות ולא רק זה - כאשר ענת (המנהלת של סיוון) שאלה אותה לפשר הטעות - סיוון אמרה ש"לא היה ולא נברא" ... אז לך תוכיח את האמת כאשר אתה מזמין כרטיס בטלפון ולכם קסטל , אתם פשוט צריכים להתבייש - שירות גרוע ביותר , אתם רק יודעים לקחת כרטיסי אשראי בטלפון ולא לספק אמינות והגינות - תתביישו לכם ובעיקר את ענת המנהלת שרק יודעת לנתק שיחות ולא לתת שירות... אני מבקשת פיצוי כספי והתנצלות רשמית מהחברה. תתביישו לכם !
+עוגמת נפש+עלבון+ סוג הנזק :
החזר כספי + החזרת המצב לקדמותו פתרון נדרש :

קסטל כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה