פרטי התלונה

תלונות קסטל כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות של חברת "קסטל" ואי מתן שירות בעבור תשלום ששולם במאי 2010 !!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב אבן גבירול 155 בתל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי שלומי ואני מתגורר בפרדסיה.
במאי של השנה שעברה הזמנתי דרך חברת "קסטל", בהזמנה טלפונית, שני כרטיסים לי ולאשתי להופעה של אביתר בנאי שהתקיימה בהיכל התרבות בנתניה.
ההזמנה בוצעה בתאריך 28.05.2010 (מס' הזמנה 2033883380). בנוסף לסכום שולמו גם 500 כוכבים דרך חברת האשראי לטובת הנחה.
ביום ההופעה, נאלצנו לבטל את הגעתנו אליה מכיוון שאשתי הייתה לאחר לידה ולא חשה בטוב. טלפנתי סמוך לשעה 14:00 למוקד הכרטיסים ונאמר לי כי הכרטיסים הועברו לקופות היכל התרבות ועלי לטלפן ישירות לשם.
לא התעצלתי והרמתי טלפון לקופות היכל התרבות. נציג שענה לי טרח להסביר לי כי בשל העובדה שמדובר במחלה וביטול שאינו בשליטת הלקוח כספי יוחזר למעט דמי ביטול של 5%.
לאחר מספר ימים, התקשרתי ל"קסטל" לבדוק מדוע אין זיכוי על ההזמנה. נציגת שירות הלקוחות של "קסטל" לא ידעה לענות לי וביקשה שאתקשר שוב מחר. כך קרה המקרה מספר פעמים.
בעקבות חיפוש פשוט בגוגל אודות קסטל כרטיסים, ראיתי את התלונה אשר מופיעה באתר שלכם אודות מקרה דומה שבו לקוח התלונן על חברת "קסטל". לתלונתו ענה רוני בריג שהוא מנהל משרד כרטיסים "קסטל" בת"א.
החלטתי לצלצל שוב לחברת "קסטל, רק הפעם ביקשתי ישירות לדבר עם רוני בריג. קיבלתי מספר אחר וצלצלתי, שוב. נציגת שירות נוספת הפנתה אותי לרוני. רוני הסביר בצורה נחרצת כי לא אוכל לקבל את כספי בחזרה ואף כעס על אותו נציג שלא היה "מוסמך" לומר לי מידע כוזב שכזה. הוא טען כי אין באפשרותי לקבל את כספי בחזרה מכיוון שהביטול נעשה באותו היום.
לא ראיתי טעם להתווכח עם רוני וניסיתי להבין איך מתקדמים. רוני הסביר בצורה יפה יש לומר כי אוכל לבחור מבין מספר מופעים שחברת קסטל מארגנת במקום אותם כרטיסים ששילמתי בעבורת סכום לא מבוטל וכאמור 500 כוכבים.
מאז, עברו מספר חודשים, ובכל פעם שניסיתי לתפוס את רוני, ביקשו ממני להשאיר הודעה ורוני לא חוזר.
הפעם האחרונה הייתה לפני יומיים. ביקשתי (שוב) לבדוק לי אפשרות להגיע להופעה של אדיר מילר או יהודית רביץ אבל דפוס הפעולה הסדרתי נמשך. נציגת שירות מקבלת את שיחתי, מדברת עם רוני, מונחית על ידו לקחת ממני את הטלפון, אומרת לי שיחזרו אליי וכלום. הכסף הלך לפח !!!
אז אני שואל אתכם, היכול להיות דבר כזה ?! יכול להיות שבחודש מאי 2010 שילמתי כ-160 שקלים (אינני זוכר את הסכום המדוייק) + 500 נקודות, בתמורה לא ראיתי שום הופעה (וכמובן שהודעתי על ביטול מראש, אמנם באותו היום, אבל מספר שעות טרם הופעה), רוני לא עונה לי לטלפונים, גם למיילים שבזמנו ביקש שאכתוב לו "איזו הופעה אני רוצה לראות", ופשוט התעלמות מוחלטת ואנחנו ב-19 לינואר !!!
אודה מאוד למנהלי האתר אם יוכלו לסייע לי מול חברת "קסטל" לקבל את מלוא השירות שבעבורו שילמתי ממיטב כספי הסטודנטיאלי !
בתודה מראש,
שלומי 0506865338
כספי סוג הנזק :
או החזר כספי או אפשרות ללכת מופע אחר שאנחנו בוחרים ולא מוכתב לנו !!! פתרון נדרש :

קסטל כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה