פרטי התלונה

תלונות קסטל כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר כספי על ביטול הופעה של אהוד בנאי בחוה"מ פסח 2011 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אנחנו חיילות ובתאריך ה-16/4/2011 רכשנו 2 כרטיסים להופעה של אהוד בנאי בים המלח במסגרת "פסטיבל האהבה" במחיר של 360 ש"ח סה"כ.
הגענו להופעה כמתוכנן ולאחר 20 דק' מתחילת ההופעה החל לרדת גשם לא מבוטל.
הגשם ירד לפרקים והופעה הופסקה בהתאם מספר פעמים. לאחר שהקהל החל לעזוב את מתחם ההופעה כדי להסתתר מפני הגשם החלו אוטובוסים מטעם ההפקה להוריד את הקהל באוטובוסים לכיוון החניון שהיה מרוחק מאזור ההופעה.
טרם עלייתנו אל האוטובוסים, נאמר לנו על ידי שוטר בכיר ובנוסף על ידי אחד המפיקים של ההופעה כי המופע בוטל בהחלטת מפקד המרחב במשטרה.
עלינו על האוטובוס לכיוון החניה ובו נאמר לנו ע"י הנהג (שהיה בקשר עם כוחות האבטחה וההפקה) שהוא קיבל הוראה להוריד את הנוסעים ולא להעלותם.
כאשר הגענו למתחם הרכבים, ראינו שאין תנועה רבה של אוטובוסים למקום, עצרנו עם הרכב ליד מוקד האבטחה המרכזי של האירוע ווידאנו שוב מול המאבטחים במקום שההופעה אכן בוטלה ונענו בחיוב.
על מנת להיות בטוחות, חיכינו חצי שעה נוספת במקום האירוע ושאלנו בשנית את אנשי האבטחה והם אמרו שאכן ההופעה בוטלה.
עזבנו את מקום האירוע בידיעה שההופעה בוטלה ושההפקה תיצור איתנו קשר להחזרים כספיים.
יום לאחר מכן נודע לנו דרך חברים שבסופו של דבר ההופעה כן התקיימה.
בחודש וחצי האחרונים, כל נסיונותינו הרבים ליצור קשר עם חברת ההפקה עלו בתוהו.
בכל פעם נאמר לנו שההפקה תיצור איתנו קשר אבל זה לא קרה. בשיחה עם נציגי חברת קסטל, קיבלנו יחס מזלזל וללא כל מענה או עזרה מצידם.
לאחר שקיבלו את כספנו נותרנו ללא מענה. לדעתנו החל מהרגע בו ההפקה התחילה לפזר את האנשים היא מחויבת להחזיר לקהל שהלך החזר כספי מלא.
לאחר שנסענו את כל הדרך מת"א לים המלח והשקענו את כספינו הצטערנו לשמוע שההופעה בוטלה והלכנו אך ורק כי נמסרה לנו הודעה שגויה עקב חוסר ההחלטיות של ההפקה.
חברה שמכבדת את עצמה אמורה לכבד גם את לקוחותיה ולא להשאירם מופסדים בצורה כזאת, מה גם כשמדובר בחיילים.
יצאנו בתחושה לא נעימה מכל הצדדים- החל בחברת קסטל שלא עזרו לנו להגיע אל ההפקה עד לחברת ההפקה שלא נתנה לנו פתרון הולם.
לסיכום, מכתב זה הוא דרך התקשורת היחידה שיש לנו עם החברה, אנחנו מקוות שהוא יגיע לידיו של מישהו שימצא לנכון לתת לנו תשובות בנושא.
נודה לטיפולכם המהיר, ענבר וכרמית.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קסטל כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה