פרטי התלונה

תלונות קסטל כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איסוף כרטיס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסביבות חודש ינואר 2012 רכשתי כרטיס להופעה של "רד הוט צ'ילי פפרס", לאזור הגולד רינג, כרטיס שעלה לי 760 ש"ח ללא דמי טיפול מחברת קסטל. מספר ימים לפני ההופעה, החברה פרסמה באתרה שיש עדיפות להגיע למשרדים לפני יום המופע על מנת לקחת את הכרטיס וכי היא תפתח את המשרד גם במוצ"ש ה8.9.12 עד השעה 22:00.
לפי הפרטים, הגעתי למשרד של קסטל כרטיסים באותו מוצ"ש בדיוק ב22:03. כשהגעתי לדלפק, היו 2 אנשים לפניי, לאחד מהם ניתן הכרטיס תוך כדיי שאני ולקוח נוסף מחכים. כשהנציג סיים את הטיפול בלקוח, הוא פנה אלינו ואמר שהוא סוגר את הדלפק. מכיוון שאני מהצפון ובאתי במיוחד לתל אביב לקחת את הכרטיס שרכשתי במיטב כספי, כרטיב שלא עלה לי סכום מזערי, פניתי אליו ואמרתי לו שבאתי במיוחד, שאני מהצפון ושלא תהיה לי אפשרות להגיע יום לאחר מכן על מנת לקחת את הכרטיס שלי, ושנראה לי קטנוני להתעקש כשאיחרתי ב3 דקות! הוא לא הסכים לשמוע וסגר את הדלת בפניי. אני חייבת לציין שמעולם לא הרגשתי עוגמת נפש רבה כל כך, כשכל החטא שלי הוא שאיחרתי ב3 דקות בלבד. זה לא יחס שצריך לתת ללקוחות ששילמו קרוב לאלף ש"ח והגיעו במיוחד לאחר נסיעה. פשוט חוצפה ויחס מזעזע ואם זה היחס ללקוחות שמשקיעים מכספם וקונים מקסטל כרטיסים אני בטוחה שלא אקנה מחברה זו שנית ואספר לכל אדם בקרבתי על היחס המחפיר. קסטל, אתם לא היחידים בשוק אל תשכחו את זה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ליידע את החברה. זלזול בלקוח לאחר שכבר קיבלו את הכסף פתרון נדרש :

קסטל כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה