פרטי התלונה

תלונות קסטל כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מבישה ומשפילה ללקוחה מצד עובדת החברה קרן. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ביום שבת ה-10.11.12 בשעה 20:30 הגעתי לתיאטרון היהלום להופעה של ״אדיר מילר״, בעמדת איסוף הכרטיים ישבו שתי נציגות של החברה, הבחורה שהייתה אמורה לעזור לי היא קרן. לאחר שהצגתי לה אמצעי זיהוי וכרטיס אשראי, קרן לא מצאה הזמנה על שמי, לאחר שהסתכלתי באישור ההזמנה באינטרנט, גיליתי שנפלה טעות והכרטיסים הוזמנו ליום אחד קודם, דהיינו ליום ה-09.11.12, צעינתי בפני קרן שמדובר באי הבנה וביקשתי את עזרתה, היא אמרה לי : ״זו בעיה שלך״ , הסברתי לה שהכרטיסים עלו לי יותר מ300 ש״ח, ושבאתי מרחוק במונית, אך היא אמרה ״אין מה לעשות, את מפריעה לי״, ביקשתי שתפנה אותי לגורם שיעזור לי, או שתיתן לי מספר טלפון שלו, אך היא צעקה עליי במוכחות אנשים :״אין אף אחד, זאת בעיה שלך״ וציוותה עליי בצרחה להתרחק מהדלפק, מיותר לציין שהיא סירבה לציין את שמה, וסירבנ לתת מספר של כורם אחראי, לבסוף קרן ״גירשה״ אותי בבושת פנים מהדלפק ואין לי עתובת לפנות אליה. אני לקוחה קבועה בקסטל שמשלמת מאות שקלים בחודש לכרטיסים, התנהגות זו מבזה ומחפירה, מעולם לא הושפלתי בפרהסיה, ועל כן אני מבקשת למצות את הדין עם קרן. מיותר לציין שאחרי תקרית זו, אני מבקשת שכל פרטיי האישיים יימחקו ממערכת קסטל, כי אין לי כוונה לרכוש שם כרטיסים יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קסטל כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה