פרטי התלונה

תלונות קסטל כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן החזר כספי, שירות לקוח ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 153 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בינואר אני וחבר שלי קנינו כרטיסים להופעה של "מה קשור" . באותו היום הייתה ההופעה בערב ,עקב סיבה דחופה אשר אינה סובלת דיחוי , לא יכלנו להגיע להופעה. ניסינו להתקשר לקסטל אך המשרד כבר היה סגור התקשרנו לתאטרון "הבימה" שם הייתה ההופעה בקופה טענו שאם לא נגיע בזמן הכרטיסים יימכרו ועלינו לפנות לקסטל.
כבר ביום ראשון בבוקר , פנינו לקסטל העבירו לי את"האחראי" גבר ושמו אבי.
בשלב זה נתקלתי ביחס מזלזל הסברתי לאבי בצורה נעימה ומנומסת שלא יכלנו להגיע להופעה ומה נעשה עם 250 הקלים ששילמנו?
אבי הרים עליי את קולו טען שזו בעיה שלי והייתי צריכה לחשוב על זה לפניי ששילמתי את הכסף וכעת אין לו מה לעשות הוא דיבר בצורה לא מנומסת וגסת רוח עצבנית וחסרת סבלנות מיימי לא נתקלתיביחס כזה מחברה ובמיוחד לא מהאחראי. לבסוף לאחר ויכוחים אמר לי להגיע למשרד לקחת כרטיסים על בסיס מקום פנוי אשר לא שוריינו מראש ולא יכלתי לנצל אותם. לסיכום, לא רק ששילמתי 250 שקלים על הופעה שלא ראיתי היחס המזלזל שבו נתקלתי, תודעת השירות הגרועה ואותו אבי שקורא לעצמו מנהל המקום- הם הסיבות שאני לעולם לא אקנה יותר כרטיסים בקסטל וכך גם אמליץ לכל חבריי, משפחתי ולקוחותי. והם עוד גובים 10 שקלים עמלה על שירות......
עלבון סוג הנזק :

קסטל כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
רוני בריג - מנהל משרד שם ותפקיד:
קיבלתי את התלונה ולהלן תגובת משרד "קסטל":
לצערי הלקוחה מערבת שני גופים ומוציאה את קצפה על משרד "קסטל". הלקוחה אכן רכשה במשרדנו כרטיסים למופע של "מה קשור" ולפי הנוהל הועברו לקופת האירוע. הבעיה שלה נוצרה לאחר שעות העבודה במשרדנו והיא פנתה לקופת האולם בערב המופע. הקופאי באירוע [לא בקופת קסטל !] הודיע לגברת כי הוא ינסה למכור את הכרטיסים ואם [!] ימכרו יעביר את הכסף לקסטל על מנת שיזכו את הלקוחה. מאחר ולא הצליחו למכור את הכרטיסים , הם הוחזרו למשרד קסטל. קסטל שילם לאמרגן את תמורת הכרטיסים. כאשר הגברת פנתה ביום א' לאבי שהוא מנהל הקופה , היא הודיעה לו ששום דבר מהסבריו לא מעניין אותה, זה שהמשרד הייה סגור בעת שהייתה לה בעיה - לא מעניין אותה והכל הן בעיות של קסטל ושל אבי ... והיא דורשת את כספה מקסטל בחזרה. ואם אכן הגיעו הדברים לידי הרמת קול - אני מתנצל בשם משרד "קסטל" , אין זו דרכנו לטפל בלקוחות .
תגובה:
כפי שהסברתי - קסטל שילם את תמורת הכרטיסים לאמרגן והכרטיסים הוחזרו למשרדנו מאחר ולא נמכרו בקופה. עם זאת , על מנת שהלקוחה לא תאבד את כספה
היא מוזמנת להתקשר אלי ולתאם מועד לצפיה במופע "מה קשור" כשיופיע באיזור ת"א בו אנו מטפלים.
בברכת חג עצמאות שמח
רוני בריג
מנהל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה