פרטי התלונה

תלונות Lufthansa

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב במזוודות < נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ניו יורק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏יום שני ‏18 ‏יוני ‏2007
ב 18 ליוני טסתי לארצות הברית מתל אביב לניו יורק והנחיתה ב JFK
טיסה אשר התחלקה ל 2
טיסה מישראל לגרמניה ומגרמניה לניו יורק
מספרי הטיסות היו LH691 ו LH400
לאחר החלפת הטיסה בין גרמניה לניו יורק בסמוך לנחיתה
פנה אליי הדייל ושאל את שמי
הוא הסביר לי כי המזוודות שלי נשארו בגרמניה
וכי עליי לפנות למשרד בשדה התעופה על מנת שיוכלו להסביר לי מה בדיוק קורה
נחתנו ב 12.30 בצוהרים ושיצאנו מהטרמינאל וניגשנו למשרד שהוסבר לי
השעה היתה 13.45 הוסבר לי כי יתכן והמזוודות שלי יהיו בטיסה שנוחתת ב 16:00 הוסבר לי כי הנחיתה תיהיה בדיוק בשעה 16:00 וכי בשעה 16.30 לכל המאוחר המזוודות יהיו אצלי
כמו כן אמרו לי שעדיף שלא אחכה ושהם יביאו לי את המזוודה לכל מקום שארצה תוך 48 שעות.
הסברתי להם כי אני בא לצורך עבודה וכי יש לי הסעה למקום שבו אני אהיה
ואין מצב שאשאר בלי בגדים 48 שעות לכן אני מעדיף לחכות בשדה
נשארתי בשדה בציפיה למזוודות והגעתי שוב למשרד ב 16.30 ושאלתי לגבי המזוודה אמרו לי עוד מספר דקות היא כאן
לבסוף קיבלתי את המזוודה ב 18.35 כלומר 8 שעות לאחר מועד הנחיתה שלי
ללא שום פיצוי
נאלצתי לחפש לי דרכים איך להגיע למקום העבודה
שמרחק הנסיעה משדה התעופה למקום עבודה היה יותר מ 4 שעות רצופות
של נסיעה והחלפת רכבות
רק בסביבות חצות הגעתי למקום העבודה
שם לא קיבלו את איחורי ברוח טובה הנסיעות ברכבות עלו לי מעל 50 דולר
שלא נדבר על כסף שביזבזתי בשדה תעופה על אוכל ושתיה בזמן הציפיה למזוודות
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Lufthansa שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה