פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

סגרתי 2 עסקאות באמריקן ליזר- שיער.
בעסקה אחת לא קיבלתי הנחה כפי שסוכם. ביקשנו לבטל את העסקה מאחר ולא התקבלה ההנחה כפי שסוכם. אילצו אותי להגיע לסניף ראשון לציון על מנת לחתום על מסמכים.
הגעתי לסניף, ובמקביל מילאתי טפסים על החזר בכיסוי "מכבי שלי".
עבר מעל חודש (!!!!) ועדין לא קיבלתי טלפון או אישור על ביטול העסקה והחזר/ חתימת המסמכים הדרושים לצורך המשך טיפול מול מכבי.
בנוסף,
בעסקה שלא בוטלה, הופתעתי לגלות שהושמטו איזורים שסוכמו בעסקה, ללא ידיעתי!!!!! ובנוסף לכל זה, הייתי צריכה לקבל ערכות טיפוח (מכיוון שסגרתי עסקה גדולה), אף אחד לא טרח לעדכן אותי בכך, והמידע הזה הגיע אליי בטעות ע"י אחת העובדות (שאח"כ ניסתי להסתייג..)
מבקשת לבטל את 2 העסקאות מבלי לשלם קנס כספי!!!
כבר מעל שבוע שאני מנסה ליצור איתם קשר טלפוני.
המוקד הודעות הוא הגורם היחידי שזכיתי ממנו למענה!!!!

ממתינה לשיחת טלפון של מנהל ולא מוקדן!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וביטול העסקה! פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה