|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי |
כתובת: |
קריון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי **** בן איבגי ת״ז 203****58
בחודש מאי 2013 נרשמתי לטיפולי לייזר בסניף קריון קרית ביאליק ושלמתי 1500 ש״ח במזומן
מתאמי בריאות נפצר ממני להתחיל בטיפולים ובעקבות כך בתאריך 05.12.2013 חתמתי בסניף קריון על מסמך ביטול עסקה שבו נאמר לי שתוך 45 ימי עסקים אני אקבל את השיק עם הסכום 1500 ש״ח בסניף קריון.
עד היום עברו למעלה מ45 ימי עסקים כמו שהתחייבו עבורי לקבלת השיק ועדיין לא קיבלתי תשובה לגבי מתי השיק יגיע
שלחתי מספר הודעות לטיפול דרך השירות לקוחות אך עדיין לא קיבלתי מענה
אני מבקשת לקבל תשובה בדחיפות וטיפול בנושא
תודה.
מספר פלאפון שלי 0542****291
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אמריקן לייזר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|