פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע! סניף נתניה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה שטמפפר 17 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני מטופלת בסניף נתניה כבר למעלה משנה.
אף פעם לא הייתי מרוצה מרמת השרות אך בטיפולי האחרון דעה זו רק התחזקה.
ב19.3.2014 בשעה 19:10 הגעתי לטיפולי האחרון, חשוב לציין שמדובר בטיפול באזור הפנים שלכל היותר לוקח 20 דקות.
לטיפול הגעתי בזמן, מסרתי מספר ת.ז וחיכיתי עד שאמרו לי לשבת.
לאחר 50 דק' של המתנה פקידת הקבלה שואלת לשמי כאשר נתתי לה אותו היא הגיבה בפרצוף מופתע ושאלה " אהה את כאן?!"
לא הבנתי את פשר התגובה הנ"ל ועניתי לה "אני כאן כבר 50 דק'!".
לאחר רבע שעה נוספת שלא קראו בשמי לטיפול ניגשתי לאותה פקידת קבלה והסברתי שאני מחכה כבר יותר מידי זמן...
תשובתה הייתה "תגידי תודה, יכולת לחכות יותר אף אחד לא הוציא את התיק שלך".
ברגע זה כבר יצאתי משלוותי, אותה פקידת קבלה החלה להתווכח עימי שלא הגעתי אליה לפני שהתיישבתי ולכן לא הוציאו את התיק שלי.
הסברתי לה שאני לא מטופלת חדשה ואני יודעת איך ההליך העובד אפילו הראתי לה את המטופל שנגשתי אחריו אליה.
מלבדי היו מספר אנשים שלא היו מרוצים מזמני ההמתנה ומהיחס של אותן פקידות שנכחו באותו יום.
חשוב לציין שטיפול באזור זה מוגבל למספר טיפולים וקיים טיפול באזור נוסף בגוף ללא הגבלה.
לא הייתה פעם אחת שהגעתי לסניף ונכנסתי בזמן, תמיד זמן ההמתנה שלי היה בין 20-90 דקות!!!!
שקלתי כן להמשיך טיפולים באזורים נוספים אך לאחר מקרה זה אמשיך את הטיפול היחיד שנשאר לי ואפנה למכונים אחרים.
חשתי מאוכזבת ונבוכה על כך שגררו אותי לוויכוח במקום ציבורי בו נכחו אנשים נוספים, על הרמיזה שאני משקרת ועל ההתעלמות מנוכחותי במשך 50 דק'.
לעולם לא אמליץ על שירותכם לאנשים נוספים ולא אמשיך להיות מטופלת מעבר להכרח.
חשוב לי להביא לידיעתכם את הטיפול והיחס המאכזבים, ניהול הזמן הכושל ואת תחושתיי לגבי חברתכם.
לידעתכם,

עוגמת נפש סוג הנזק :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה