פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה שלכם כבר כמה שנים. שילמתי לכם קרוב ל- 10,000 ש"ח על הסרת שיער בסניף פתח תקווה.
לפני כחצי שנה רכשתי כמה איזורים נוספים. ובתאריך 24/1 רכשתי איזור נוסף. לאחר ששילמתי באופן מלא, ביקשתי מסיגל (אינני יודעת אם היא מנהלת הסניף או סגנית מנהלת) שתקבע לי תור לפעם הבאה. היא אמרה לי שעדיין לא מעודכן במחשב האיזור האחרון שרכשתי , ושאני אתקשר אליה בהמשך לקבוע תור והיא תדאג לי.
במשך המון זמן ניסיתי לתפוס את סיגל. ללא הצלחה. המון פעמים היא לא ענתה, או אמרה לי שתחזור אליי ולא חזרה. עד שסוף סוף היא ענתה, סיפרתי לה את כל הסיפור וביקשתי קביעת תור. היא אמרה שאתקשר אליה למחרת על הבוקר והיא תקבע לי. כמובן שלמחרת היא לא ענתה לי. ולאחר מכן הייתי צריכה לחזור ולהסביר לה שוב ושוב מה אני צריכה. קיבלתי שירות נוראי ולא הוגן. לאחר המון שיחות והמוו עצבים, היא קבעה לי תור. ביקשתי שתוודא לי שהתור הזה כולל את כל האיזורים ששילמתי עליהם. והיא אמרה "אם תהיה בעיה אני אדבר איתך". ונתנה לעוד שיחה להסתיים כשאני לא מרוצה. התעקשתי שתוודא עבורי שהכל תקין ותעדכן אותי . והיא התנגדה. פשוט הסירה מעצמה אחריות. התעקשתי עוד ועוד, על מנת שלא יקרה מצב שאגיע לתור סתם ואבזבז את זמני. לבסוף היא הבטיחה שתעדכן. מאז עברו כשבועיים ולא שמעתי ממנה.
אני דורשת פיצוי על היחס המזעזע שקיבלתי. אני מתכוונת לפרסם בכל דרך אפשרית את הבושה הזו. זו פשוט חוצפה לקחת מאנשים את הכסף שלהם ולא לקחת על כך אחריות ולספק את השירות שאתם שאמורים לספק.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה