פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס נוראי ומזלזל כלפי הלקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כבר מעל שנתיים וחצי מטופלת בחברה ולא רואה תוצאות כלל!!!
בהתחלה היו נותנים לי טיפולים כל חודשיים-שלוש, ולאחרונה החלו לדחות יותר את הטיפולים(למרות שהובטח לי ע"י המנהלת החדשה שהפרש בין הטיפולים שלי לא יעלה על 3 חודשיים בהתחשב בכך שאין התקדמות!).
אך לאחרונה שוב נתנו לי הפרש של כמעט חצי שנה.
הובטח לי שהמנהלת (שלא נכחה במשמרת באותו יום) תחזור אלי, אך בסופו של דבר לא חזרו אלי.
התקשרתי פעמיים ולאחר המתנה של מעל ל10 דקות על הקו הופנתי להשארת הודעה ולא חזרו אלי, ואפילו ציינתי בפעם השנייה שלא חזרו אלי בפעם הראשונה.
יחס מכפיר, שחוזר על עצמו די הרבה, מבטחים לחזור ולא חוזרים כלל, (שלא לדבר על כך שבכל טיפול עלי להמתין לפחות שעה מהשעה של התור ועל היחס הבלתי נסבל מהפקידות קבלה) הדרך היחידה לקבל שירות היא דרך הגעה פיזית לסניף סה"כ רק על מנת לקבוע תור.
מיותר לציין שכבר ביקשתי החזר כספי על כך שאין התקדמות בטיפולים למרות כל מה שהובטח לי (שאראה תוצאות סופיות לאחר שנתיים) וגם כאן לא היה יחס.
כספי סוג הנזק :
חזרה על מנת לקבל החזר כספי על אי מתן שירות ורמאות ואי התקדמות כלל בטיפולים. פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה