פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
אשדוד אמריקן לייזר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
על פי העסק, הכסף יוחזר אלי בתוך 45 ימים מעת ביטול העסקה, עם ניכוי של דמי טיפול בסך %20 מסכום העסקה +
100 שקלים דמי טיפול משמע בערך כ500 -ש"ח. העסקה עצמה הייתה אמורה להיות 2080 ש"ח, אך לא היה לי איך
לשלם את כל הסכום וחתמו אותי על חוזה בידיעה כי לא כל הכסף שולם ואשלם למחרת. התחרטתי על העסקה כאשר
חזרתי לביתי ווידאתי כי אם ברצוני לבטל עסקה, אני לא מחויבת לשלם את הסכום שנשאר לכן העסק קיבל 1600 ש"ח
במזומן 400 ש"ח ובאשראי 1200 ש"ח.
על פניו, הגעתי לבית העסק ודיברתי עם מנהלת הסניף ביום למחרת והודעתי על ביטול עסקה בעל פה. היא ציינה כי
ביום רביעי 13.7.16הכל יטופל עם מסמכים והכל, אך לא כך קרה, כל מה שקרה הוא שיחת טלפון עם היועצת שחתמה
אותי על החוזה שמציינת שרק שבוע הבא ניתן להיפגש ולבטל הכל וכי ההחזר ייקח כ45 -ימים.
ובנוסף שלחתי הודעה על ביטול דרך האימייל לחברה.
על פי החוק הכסף אמור לחזור אליי גם אם בוצע טיפול תוך 7-3 ימי עסקים לכל היותר ולא 45 ימים.
אינני רוצה לגלות שהעסק מחייב אותי בתשלום בחודש הבא כי לא עברו ה45 ימים על פיהם.
בנוסף יש לציין כי אופן חתימת החוזה היה לחוץ ולא הוסבר או פורט לי דבר לגביי החוזה!
רק נאמר לי הנה תחתמי ואני מכניסה אותך לטיפול כיוון שהיועצת הייתה לחוצה להגיע לביתה ולא היה לה חשוב לפרט לי את
תנאי החוזה. בנוסף היא לחצה עליי לחתום על העסקה כיוון שהמבצע של %50 הוא רק ביום ראשון ביום הפגישה שלי,
אך בהגעתי הביתה גיליתי כי המבצע תקף עד סוף החודש.
ביצעתי ביטול עסקה בהגעה נוספת למקום בתאריך 17.7.16, עבר שבוע מאז ובשבוע הבא אמורים לחייב אותי למרות הביטול. חברת האשראי מציינת כי אין באפשרותה לבטל את החיוב וכעט אני תלויה באוויר כיוון שהסניף הראשי לא עונה להתקשרויות או הודעות במייל ופייסבוק.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ויצירת קשר עימי, לא ייתכן שאחכה 45 ימים ובנתים יחייבו אותי בכרטיס האשראי!!! פשוט ביזיון שאפילו טלפון לשירות לקוחות אין איך להתקשר ורק מעבירים אותך ממספר למספר. פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה