פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בדבר שירות נוראי! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לצערי אני נאלצת לכתוב לכם תלונה זו לאחר מספר פניות חוזרות ונשנו והתעלמות חוזרת מכם
בתאריך 31.12.15 סגרתי איתכם טלפונית חוזה טיפולים באזורים: רגליים, ידיים, בית שחי, מפשעות ובטן וזאת לאחר פגישה בסניף נתניה בה הוצגו לי האזורים המדוברים.
בתאריך 8.1.16 כאשר הגעתי לטיפול הראשון התברר לי שאיזור ה"בטן" כפי שהודגם לי בפגישת הייעוץ הוא חלקי בלבד ולא כפי שהוצג לי. בתום הטיפול ניגשתי לנציגת ההנהלה בסניף אשר התנצלה על הטעות והציעה לי להוסיף אזור זה בהנחה (זאת לאחר שנאלצתי להמתין חצי שעה לאישור הנחה זו) כך שסך הסכום אותו עליי לשלם על האיזור המדובר יהיה 760 ₪. שילמתי את מלוא הסכום באשראי ונאמר לי שאין לי מה לדאוג מההפרש שמופיע בחשבונית ע"ס 206 ₪ כיוון שזו ההנחה שאושרה ותוזן במערכת בהמשך
לתדהמתי – בכל פעם מאז כאשר הגעתי לסניף לטיפול ננזפתי על כך שיש לי תשלום שלא הוסדר, הטיפול שלי נעצר ונאלצתי לצאת באמצעו כדי להסביר שוב ושוב את העניין לפקידות הקבלה ולאחר מכן לשוב לטיפול.
בכל פעם מחדש הובטח לי גם ש"בפעם הבאה זה לא יקרה" (סה"כ 3 פעמים ארע הדבר)
השיא מבחינתי ארע לפני שבועיים כאשר ניסיתי לקבוע תור לטיפול וסירבתם לקבוע לי תור לאזור המדובר. מאז ועד היום ניסיתי מספר רב של פעמים ליצור קשר הן עם הנציגות הארצית שלכם והן עם סניף נתניה אך אני נתקלת בהתעלמות מוחלטת מצידכם (איש אינו חוזר אליי!)
למרות שמדובר בסכום זניח ביחס לעיסקה שכבר ביצעתי זוהי הטעיית הציבור ויחס משפיל ללקוחה שנתנה בכם אמון!
אני מבקשת מכם ליצור איתי קשר בהקדם האפשרי בטרם אשקול את צעדיי בעניין.
כספי סוג הנזק :
טיפול מיידי! פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה