פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומזלזל ויחס פוגע מאד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
תיאור הבעיה:
התחלתי טיפול הסרת שיער בלייזר, שילמתי עליו המון כסף.
נאמר לי ע"י המטפלות (וכך גם ראיתי במקום קודם בו טופלתי) שלאחר כשבועיים מתאריך הטיפול השיער במקום נושר (אח"כ צומח שוב ואז יש טיפול נוסף וכן הלאה).
לאחר זמן מהטיפול הראשון , השיער בחלק מהמקומות לא נשר. התקשרתי למוקד שירות שלהם ואמרו לי שלפעמים זה קורה ויש טיפול שנקרא "תיקון פספוסים" מטיפול קודם. קבעו לי תור מסודר לטיפול זה.
הגעתי לטיפול במיוחד ובמאמץ רב(זה נפל בזמן מאד עמוס עבורי) אך הצוות לא הסכים לטפל בי! אמרו לי שזה טבעי שהשיער לא נושר. ניסיתי לומר שהגעתי בהנחיית המוקד ואני מצפה שיכבדו את זה ויטפלו בי. אני לא מעוניינת לחכות 3 חודשים שלמים(!) לטיפול הבא אם הטיפול הראשון נכשל... קראו למנהלת הסניף והיא דברה אלי בצורה קשה, מזלזלת ופוגעת מאד. מעולם לא נתקלתי ביחס שכזה. זו הייתה השפלה של ממש. יצאתי מהמרפאה והתחלתי לבכות...
מאז אני מנסה להתלונן שוב ושוב דרך השירות לקוחות ומוצאת את עצמי מסתובבת סחור סחור מול פניות שלא נענות.
אבקש את עזרתכם, תודה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
יחס ראוי של החברה לתלונתי פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה