פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאוד לקוי ואי עמידה בחוזה נושא התלונה:
בנקוביץ קיריל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל מאן דבעי


הנדון:אי עמידה בחוזה ע"י אמריקן לייזר


הנהלת "אמריקן לייזר" שלום רב!
לצערי אני נאלץ לידע אתכם על טיפול הלקוי מאוד במרפאתכם בראשל"צ שלמיטב ידיעתי גם נחשב כראשי.

בתאריך 4.08.06 פניתי פעם ראשונה למרפאת שיניים של "אמריקן לייזר" שבראשל"צ לגבי שן 26 .לאחר שיחה עם רופא בשם איתי הגענו למסכנה שנדרשת הרדמה כללית עקב התעלפויות חוזרות (רופאי שיניים,בדיקות דם וכו').לאחר מכן הופנתי לפקידה בשם ויקה לגבי תוכנית טיפול והצעת מחיר.
בשיחה עם ויקה שנמשכה כ30 דקות של נמסר לי עד כמה מרפאתכם טובה והכי מקצועית במיוחד בטיפול ע"י הרדמה כללית,שטיפולים כאלה בוצעו פעמים רבות ושאם כבר אז רק אתם הכתובת לפנות במקרים של הרדמה כללית,כי רק אצלכם הטיפול הכי מקצועי וכו'.
בסוף השיחה קיבלתי הצעת מחיר שאותה אצרף במידת הצורך עם פירוט תשלומים בסה"כ 3680 ₪ או 3100 ₪ לאחר הנחה,כי אמאי רצתה במקביל לבצע הסרת שער ,באותו דף ניתן לראות ליד
"הרדמה כללית " 0 ₪ ,הודגש גם ע"י ויקי שאני לא משלם על כך.
באותו רגע אני ואמי ביצענו את התשלום מראש ע"י כ.אשראי,כמו כן ישנם מספרי אסמכתות בנוסף הועבר אישור של רופא משפחה וצילום לידי הרופא.
לאחר מכן ויקי אמרה שתיצור עימי קשר לגבי תאריך ביצוע טיפול,כי ישנו צורך להכין את החדר במיוחד,אך אין מה לדאוג,כי זה כבר בוצע כמה הרבה פעמים בעבר.

בתאריך 6.08.06 קיבלתי טלפון מויקי שמתחילת השיחה ניסתה לברר עד כמה אני באמת רוצה ולמה דווקא ע"י הרדמה כללית.לאחר שהסברתי לה שזה מה שסוכם עם הרופא – התנצלה והוסיפה כי שכחה להגיד לי שנדרשות בדיקות נוספות כולל בדיקת דם ושיהיה לי מאוד קשה לעשות זאת אם אני מתעלף.נמסר לויקי שזה לא אותו הדבר להתעלף לאחר בדיקת דם ולהתעלף כמה פעמים תוך כדי טיפול שיניים.
דקה לאחר מכן ויקי התנצלה שוב אמרה שמפני שהיה יום שישי והמנהלת שלה לא הייתה- חלה טעות והם שכחו להוסיף שצריך לשלם עוד 1500 עבור כל שעת הרדמה(נדרשות כשעתיים) ועוד כל זה לאחר שהדגישה בעצמה שאני מחוייב על כך??מאוד מוזר שדבר כזה קורה במקום שלפי דבריו הכי מקצועי ומנוסה בזה!!
באותו רגע ביקשתי לקבל אישור על ביטול תשלום ולקבל טלפון מה מנהל של אותו תחום.גם כאן לקח לי כ5 דקות להסביר לויקי שאני רציני(שמאוד ניסתה לשכנע אותו שצריך להוסיף עוד כ3000).
כמו כן ביקשתי גם להקפיא את התשלום וטיפול של אמי.

כשעה לאחר מכן קיבלתי שיחה מגברת רונית יעקוב שמאוד לא רצתה למסור לי את שם המשפחה שלה.
היה מאוד מאכזב שכאשר בוצע התשלום והועברו על ידי כל המסמכים הנדרשים- גברת רונית שהזדהתה כמנהלת תחום שיניים כבר לא דיברה איתי יפה ואמרה לי בדיוק אותם דברים שנאמרו ע"י ויקי .כאשר הבינה שאיני רוצה לשמוע את זה שוב,אלא מבקש למצוא פתרון-לקבל טיפול לפי מחיר עליו התחייבה החברה לפי המסמך-אמרה "תודה רבה,להתראות אדוני".בשלב זה הבנתי שכל מה ששמעתי על מקצועיות של החברה בדיוק הפוך.חזרתי אני בעצמי אל גברת רונית וביקשתי שתמסור לי את הטלפון או פקס של הממונים עלי,אך בקשתי לא נענתה ושוב שמעתי "תודה אדוני,להתראות".

בתאריך 07.06.08 בבוקר קיבלתי שוב שיחה מויקי שאמרה שהיא שוב מתנצלת,אך אין מה לעשות ושוב התחילה לספר לי שהם הכי טובים והכי מנוסים במיוחד בתחום הרדמה כללית-באותו רגע אמרתי לויקי שאיני מעוניין לשמוע את זה כל יום וסה"כ מבקש לקבל טלפון ממישהו בדרג גבוה יותר מרונית,לשמחתי הפעם היא אמרה שתבדוק זאת.
באופן לא מפתיע לא קיבלתי שום טלפון,אך אמי כן קיבלה ממחלקת הסרת שיער והוזמנה לשיחה.אמי לא שולטת בשפה העברית.כאשר הגיעה למרפאת "אמריקן לייזר" הוכנסה לשיחה לגבי(לי אישית זה נשמע מאוד מצחיק בגילי)וגם זאת הודות לאחראית בשם לינדה שבכלל אחראית על נושא אחר.שוב הודות לגברת לינדה,קיבלתי עוד פעם טלפון מרונית שאמרה לי לפי דעתה בכלל לא כדאי לי לבצע טיפול ע"י הרדמה כללית,כי זה יבוצע בחדר ניתוח ובנוסף יהיו בו 4 רופאים ושלי זה יהיה קשה עוד יותר אם אני מתעלף מאחד(הייתי רוצה לציין שאני לא מתעלף מלראות רופא שיניים).נסיון כזה לשכנע אותי לוותר לא נשמע לכם ילדותי??בשלב הזה כבר הייתה חבר מילים ומסרתי לגברת שאני פשוט בשוק מכל המקצועיות עד עתה ושלא אוסיף שקל אחד שבנוסך לחוזה.ברגע זה אמי עדיין הייתה במרפאה.גברת רונית שמה את ידה על השפופרת בניסיון להשתיק את קולה(שגם את זה לא הצליחה לעשות) ופנה למישהו לידה בבקשה לדבר עם אמי,כי אין מה לדבר איתי- הרי יש בידי מסמך שמצדיק את ברי שנמסר על-ידם.ביקשתי באותו שנייה שלא לדבר עם אמי כלל,כי אינה מבינה ובסך הכל מנסה להיות מנומסת ולכן רק מקשיבה וכלל לא קשורה לנושא שלי.שנייה לאחר מכן אמרה רונית שמוכנה לספוג קצת מהתשלום הנוסף,אך אני אצטרך להוסיף 800 ₪ בכל מקרה.באותו רגע אמרתי לגברת רונית שברגע זה אני לא רק דורש לקבל את המגיע לי,אלא כנראה אפנה לבית משפט או/גם עיתונות.ישר לאחר מכן התבקשתי לחכות ממש כמה דקות שתחזור אלי,אך לא חזרה אלי עד סוף היום.חשוב לציין ששעתיים מתוך השיחות האלה אמי ישבה במרפאה(עדיין לא ברור לי למה) וכל פעם התבקשה להמתין עוד כמה ועוד כמה דקות.

אחרי כל הנ"ל אני מבקש מהנהלת "אמריקן לייזר" לפתור את הנושא במיידי-אינני מדבר בשלב זה על קבלת פיצויים על כל השיחות טלפון שקיבלתי בימים אלה תוך כדי עבודה ושירות מאוד מאוד לקוי,ברמה שעוד לא נתקלתי בה עד היום במיוחד מחברה שקוראת לעצמה מובילה בתחום!!
להזכירכם הרשום באתר אינטרנט של המרפאה:
"
מדיניות טיפולים
חברת אמריקן לייזר מדיניות טיפולים מחמירה ומוקפדת.
אמריקן לייזר מחויבות כלפי לקוחותיה בסודיות רפואית ללא סייג, במקצועיות ללא פשרות ובטיפול וליווי מסורים - לפני, במהלך וגם אחרי הטיפול הרפואי.

מדיניות הטיפולים של אמריקן לייזר מושתתת על העקרונות הבאים:


1. בטיחות אבסולוטית בכל שלבי ההליך הטיפולי
2. איכות מקצועית ללא פשרות
3. התאמת הטיפול הרפואי לכל לקוח
4. אמינות ושקיפות בתיאום הציפיות עם הלקוח
4. רמת שירות בסטנדרטים בינלאומיים




קיריל 08.08.06



כספי סוג הנזק :
טיפול במחיר הרשום בחוזה+עוגמת נפש פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה