פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל במרפאה טרם קבלת יעוץ נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רעננים כתובת:
תיאור הבעיה:
קבעו לי יעוץ בשעה 13.45, הגעתי למרפאה בדיוק בזמן. נתנו לי למלא טופס קטן והתיישבתי לחכות. עברו 20 דקות (הייתי ראשונה בטור באותו זמן כי ידעתי שאני לא יכולה להתעכב שם יותר מדי), אף אחד לא ניגש אליי, אף אחד לא דואג שלא נכנסתי בזמן, לא מודיע לי שום דבר (כבר לא מדברת על זה שאין מתקן מים במקום). ראיתי שעוד בחורה הגיעה לאותו יעוץ אחרי. פתאום לאותה בחורה ניגשת מישהי, שלום שלום את ככה וככה, מסתבר שהכירו בFACEBOOK ולוקחת אותה ליעוץ. כמובן היא בכלל לא התעניינה מי נמצא בטור או אולי יש מישהו לפני בחורה זאת. אני ניגשת לדלפק, ובחורה בדלפק אפילו לא זכרה למה באתי (היינו רק 4 אנשים שם באותו זמן) שלחה אותי ליעוץ אחר לגמרי. בזבזתי כמה דקות עד שהבנו שאני לא במקום הנכון. חזרתי לדלפק (השעה כבר 2.15) שואלת מה איתי, אני מתחילה לכעוס, ואז הסתבר שבחורה מהFACEBOOK נכנסה ליעוץ לפניי ואני צריכה לחכות עד שהם יסיימו. קמתי ועזבתי באותו רגע.
נשאלת השאלה, מי דואג לטורים, שיכנסו בזמן, מי דואג ללקוחות פוטנציאלים שמחכים? אף אחד? אני צריכה לרדוף אחרי יעוץ? עוד טרם ששילמתי כסף? בושה. אדישות כזאת עוד לא ראיתי. כנראה שיש כבר יותר מדי לקוחות שאפשר לזלזל בפוטנציאליים.
בזמנו עשיתי ניתוח עניינים שם, יעוץ הלך בסדר וניתוח מוצלח בהחלט. אך כשחזרתי לבדיקה חוזרת. חיכיתי כ45 דקות, כי הכניסו אנשים שחיכו ליעוץ... הפעם, גם ליעוץ צריך לחכות....
לקבוע אחראי לסידור טורים ודאגה ללקוחות שמעכבים אותם. מתקן מים במקום. פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה