פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר היענות לביטול עיסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום רביעי, ה-15/12, הלכתי לאמריקן לייזר וביצעתי עסקה ע"ס 6800 ש"ח ל3 אזורים בגוף. באותו יום נכנסתי לטיפול של 2 מתוך ה-3 איזורים. יש לציין שהסכום ששילמתי הבטיח לי טיפולים לכל החיים, ללא הגבלה. בעת כניסתי לחדר להסרתשיער, נתקלתי ביחס לא מקצועי ומגוחך. הדלת נדפתחה מספר פעמים ולא הייתה נעולה, בועדי שוכבת לא לבושה על המיטה. לאחר כמה דקות, מטפלת אחרת נכנסה והמטפלת שלי התחילה להראות לה עליי איך לעשות גבות עם המכשיר, דבר שעירער עוד יותר את הבטחון שלי במקצועיות המטפלות. המקום מלא בצעקות עממיות וגישה לא מקצועית. כשהגעתי הביתה גיליתי כוויה קטנה שהפכה לאחר מספר ימים גם לכתם פיגמנטציה. בעקבות אכזבתי מהטיפול, התקשרתי באותו יום לבטל עסקה. אמרו לי שיחזירו לי תשובה לגבי התהליך (לא היה מישהו אחד אפילו שיכל להסביר לי במקצועיות ובידע על המדיניות שלהם לביטול עסקה!). דחו אותי ליום חמישי, ביום חמישי התקשרתי בבוק,ר אמרו שיחזרו אליי. לא חזרו, התקשרתי בערב, אמרו לי שיחזרו אליי יום ראשון בבוקר. לא חזרו אליי בראשון בבוקר, התקשרתי ושוב דחו אותי עד ליום ראשון בערב והודיעו לי שדמי ביטול הם 15% (בניגוד לחוק החדש, בו עליהם לגבות עליי מקסימום 100 ש"ח), ולשלם 1000 ש"ח על הטיפול בשני האיזורים!!! סכום מגוחך, מכיוון שזהו כמעט הסכום של איזור לו שילמתי טיפולים לכל החיים. כמובן, כשרציתי לדבר עם ההנהלה, היא טענה שכבר השעה מאוחרת ויש להתקשר רק מחר. מאז ששילמתי להם והכסף בידיהם, היחס שלהם מחפיר ומזלזל. הדבר גובל בעוגמת נפש! אני רוצה את כספי בחזרה, מאוכזבת מהטיפולים, ולעולם לא אמליץ לאף אדם להתקרב למקום שמזלזל כך מאנשים. אני שולחת להם הודעות באתר, שלחתי להם מייל, דיברתי עם אינספור מוקדניות, יועצות, מזכירות, אף אחד לא חזר אליי!
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כספי המלא!! פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה