פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה מהעסקה שבוצעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
הרבה דברים אפשר להגיד על אמריקן לייזר..לא עונים לטלפון,לא נחמדים או אדיבים וממתינים זמן ארוך בתור..אך את זה לא תיארתי לעצמי.התקשרתי לבקש הצעת מחיר בטלפון והסוכנת מכירות נתנה לי הצעה של 2000 ש"ח.הסכמתי וביקשתי לשלם בסניף,היא טענה שזה יום אחרון למבצע ואם אני רוצה לקבל את המחיר הזה עליי לשלם בכ.אשראי דרך הטלפון.התפלאתי לגלות חיוב של 2200 ש"ח בפירוט חיובי האשראי שלי וכשהתקשרתי לסניף אחרי שכבר השארתי פרטים פעם אחת ולא חזרו אליי, ודרשתי לדבר עם מישהו שיענה לי, אמרו לי שאני פשוט לא יודעת על מה שאני מדברת.שהם לא סגרו איתי מחיר כזה, שאפילו אחותה לא תקבל מחיר כזה (זאת לשון ההתנסחות) ,שזאת בעיה שלי ששילמתי בטלפון ושזאת אחריותי כשלקוחה להגיע לסניף ולקבל חשבונית.הסוכנת מכירות היתה פשוט ברוטלית,לא נתנה לי לדבר וטענה שאנחנו לא נגיע לשום מקום כי אני לעולם לא אקבל מהם זיכוי של 200 ש"ח ושמצדה הם יכולים לקזז לי את הטיפול הראשון (טיפול יחיד הוא מאוד יקר ולכן לא משתלם)ולהחזיר לי את היתרה,ושהם לא חייבים לי שום דבר.אני חייבת לציין את האוירה המאוד לא נעימה בה התנהלה השיחה. פשוט עוגמת נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי של 200 ש"ח ופיצוי עבור ההתנהגות המעליבה וחסרת ההענות. פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה