פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לא נאותה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
המייסדים 7 מגדלי הקריון 2,קרית ביאליק כתובת:
קריון,קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן העתק מתכתב שנשלח להנהלה:

שמי אורית ואני מטופלת באמריקן לייזר כשנתיים בסניף הקריון,קרית ביאליק.
אני מעוניינת להביא לידיעתך שרשרת של אירועים לא נעימים אשר גרמו לי לעגמת נפש רבה:
טופלתי במכון ע"י 2 רופאות קבועות שהיו נהדרות עימי לאורך כל הדרך – ד"ר יאנה שכבר אינה עובדת בסניף הנ"ל ולאחריה ד"ר ורה שאני עדיין מטופלת אצלה.
ניסיתי להיות אצל 2 רופאות אחרות אך הן לא התאימו לי ולכן אני תמיד מבקשת את ד"ר ורה שהיא פשוט נימה מקסימה בגישה שלה- כלפיי כבן אדם וכמטופלת.
בתאריך ה-27.4 היה לי תור בערב וד"ר ורה לא עבדה באותה משמרת ולכן קיבלה אותי לטיפול ד"ר אירנה. למרות היסוסיי הסכמתי שמישהי אחרת תטפל בי,וכשראיתי אותה משום מה הייתה לי תחושת בטן לא טובה לגביה כי אינה נתנה והשרתה לי הרגשה נעימה ונינוחה אבל נתתי לה הזדמנות מבלי לשפוט – לצערי צדקתי בתחושותיי.
אני עושה 2 טיפולים – בבית שחי ומפשעות.
התחלתי את הטיפול בבית השחי – בלעתי את הצפרדע כמו שאומרים..ושתקתי.
כאשר הגיע זמן הטיפול במפשעות, ד"ר אירנה פשוט הפגינה חוסר מקצועיות בגישתה,חוסר רגישות שהתבטאו כאילו והיא עומדת מול לוח מטרה עם חיצים או לפחות כאילו ואני חיה שצורבים עליה מספר.
הסברתי לה שאני מאד רגישה ושאני מבקשת ממנה שתהיי עדינה עימי.
דבריי לא הזיזו לה והיא נתנה בי מבט של "תהיי בשקט..לא מעניין אותי.."
היא עבדה עם המכשיר בצורה חזקה,לא נעימה, עבדה כאילו והיא נועצת בי מסמרים עם מכשיר שעובדים איתו בבניה – עבודה רובוטית – לנעוץ,לעקוץ ולסיים !הערתי לה על הנ"ל, על צורת עבודתה שלא נעימה לי והיא פשוט לא התייחסה אליי בשנית, והמשיכה בעבודתה הטכנית, התחלתי לחוש בכאבים עזים ואז כבר לא יכולתי יותר, הרמתי את קולי וביקשתי ממנה שתתרחק ממני ושלא תיגע בי,שכואב לי ושהיא מתייחסת אליי כמו אל חיה- הלה סובבה את ראשה התיישבה עם גבה אליי, לא עניין אותה בכלל מה אמרתי, לא עניין אותה שכואב לי ורק אמרה באזלת יד " אני לא אשמה שבאת בלי מצב רוח.." !!!
סליחה ???????????????? הייתי בשוק מאמירתה זו.
התלבשתי במהירות וברחתי מהחדר, ניגשתי לפקידה כנרת ושאלתי אותה אם המנהלת נמצאת והשיבה בשלילה, אבל יש את המחליפה שלה ליז מקמיל.
ניגשתי לליז ואמרתי לה שבחיים שלי לא התייחסו אליי ככה,כמו פרה שצורבים בה ושאני סובלת מכאבים- לתדהמתי זה לא עניין אותה, אמרה שאני לא אדבר כך על הרופאים והסברתי לה שאיני מדברת כך על הרופאים אלא אני מסבירה לה מה אני מרגישה והיא פשוט קטעה את דבריי, לא נתנה לי לדבר, פתחה עליי את הפה בנחרצות ואמרה שזה לא מעניין אותה ופשוט לא הראתה נכונות לשמוע או לעזור.
אני יושבת למולה עם דמעות בעיניים, מספרת שאני סובלת מכאבים – וזה מה שאני מקבלת???
ברחתי משם כל עוד נפשי בי – סובלת מכאבים, משהו שאף פעם לא קרה לי אחרי טיפול, הכאבים נמשכו לי יומיים והיו לי אדמומיות באזור בו "טופלתי".
טלפנתי למנהלת הסניף אתי בן שמעון בערב לנייד שלה והיא שמעה עד כמה אני נסערת אחרי שסיפרתי לה את שקרה- והלה התנצלה ואמרה כי תבדוק את העניין ותחזור אליי טלפונית עד שעה אחת ביום למחרת – כמובן שלא עשתה זאת.
בחיים שלי לא הושפלתי בצורה כזאת – המעמד של להיות חצי עירומה ברגליים פשוקות מול בן אדם זר שמתייחס אליי בצורה שכזאת – הרגשתי כאילו וד"ר אירנה אנסה אותי בהתנהגותה זאת ולאחריה ליז מקמיל שנתנה את הטון הסופי לכל העניין הזה.
ה"חוויה" שאני חוויתי מול "ד"ר אירנה" נתנה לי הרגשה שאני מטופלת אצל וטרינר ולפעמים השירות והיחס הוא לא פחות חשוב מהטיפול עצמו – משהו שנפסק בצורה אכזרית ביותר.
למרות שהפסקתי את הטיפול באמצע, איני יודעת איך אני ממשיכה להגיע לסניף ולהמשיך בטיפולים אחרי מה שעברתי שם.
החזון, המדיניות והערכים שאמריקן לייזר מאמינה בהם פשוט קרסו לנגד עיניי ועל גופי ברגע אחד.
אם אלו ערכים – אז קטונתי.
אני מאד מקווה שתפעל בהתאם עם כל האמצעים העומדים לרשותך ותדאג לבדיקת עניין זה עם כל הנוגעים בדבר.
כמו כן, אדע איך לפעול בעניין זה בהמשך בהתאם לתגובתך.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
עליי לציין כי עד לפני שבועיים לא קיבלתי התייחסות מהם עד שפניתי לעורך דין ששלח לסמנכ"ל השיווק מכתב התראה ורק אז קיבלתי יחס. כמובן שלי אין מה לומרלהם- הכל מול עורך הדין שלי- עכשיו נראה מה יהיה.
כמו כן, פניתי גם לאמון הציבור וגם שם הם לא התייחסו.
פשוט אין מילים על אזלת יד שכזאת !
וכמובן שהפסקתי את הטיפולים ואיני מעיזה להגיע לשם יותר!


עוגמת נפש סוג הנזק :
בטיפול עו"ד פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה