|
|
|
|
|
|
זילזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שמשון 5 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כאשר הגעתי לאמריקן אמרו לי עושים כל 3 חודשים טיפול ואז שאלתי מה קורה אם בכל זאת יש גדילה יתר אז ענו לי אתה בא לביקורת והרופאה מחליטה
עשיתי טיפול ראשון ואחרי חודשיים היה לי גדילה יתר באתי לביקורת הרופאה אמרה שאני צריך לעשות טיפול באתי לקבוע תור ואז אמרו לי מצטערים אין תורים לזמן הקרוב
תרוץ עלוב ומגוחך שברור לכל שהם פשוט מנסים לחסוך עליי ולעשות כמה שפחות טיפולים מה אכפת להם אני כבר שלמתי את כל הכסף כבר התחייבתי להם עכשיו הם יכולים לשחק בי
אם מבטל עיסקא אני צריך לשלם קנס אז כך שרק לי נשאר מה להפסיד להם לא
זה ממש לא צורה ולא התנהגות ראויה לחברה כזו גדולה
אני מקווה מאוד שתוכלו לעזור לי בעיניין הזה
תודה מראש
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיעשו את הטיפולים שצריך ולא ינסו לחסוך עליי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמריקן לייזר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|