פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וחוסר התיחסות לתלונות מצד ההנהלה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי צלצלתי לסניף אמריקן לייזר שהרעננה בקניון רננים לוודא אם אני זוכרת נכון ואכן יש לי למחר פגישה. נאמר לי שכן וכששאלתי למה לא תזכרו אותי ביום שלפני(כפי שהם עושים ומתחייבים שיצלצלו להזכיר לך יום לפני כל תור) נאמר לי כי היו אמורים לצלצל. זו אינה הפעם הראשונה שלא מתזכרים אותי יום לפני אבל כן טורחים לצלצל אלי ביום של הפגישה לנזוף בי למה אני מאחרת. (בפעמנים אחרות הם טוענים שמסומן להם שדיברו איתי למרות שבפירוט שיחות אין שום שיחה מהם) עניתי לויקי כי זאת אותה תשובה שאני מקבלת בכל פעם וזה לא לעניין והיא מצידה ניתקה לי בפנים.(ארצה לציין אחרי שחיכיתי על הקו שיטרחו לענות במשך כמה דקות)
לפני כחצי שנה כשניסיתי להזיז תור צלצלתי מספר פעמים במהלך השבוע.מספר פעמים כל יום ולא היה מענה. כשלבסוף ענו לי אחרי 5 ימים ושאלתי למה לא ענו הפקידה אמרה לי הם מנסים לענות כשיכולים. כן? מקום נחשב כמו אמריקן לייזר לא יכול לדאוג שיהיה מישהו שיענה ללקוחות שלו שמשלמים לו?
בנוסף בכל אחת מהפעמים האחרונות שבאתי לטיפול אני מקפידה כי התור יהיה הראשון באותו יום. מוקדם בבוקר. ובכל פעם אני נאלצת לחכות ולהמתין בין חצי שעה לאפילו למעלה משעה באחת מהפעמים.
האיחורים האלה בתורים הם לאורך כל שעות היום. לפחות 45 דקות בכל פעם. ואפשר אולי להגיד שיש איחורים וזה מצטבר לקראת הערב אבל זה מתחיל כבר מהבוקר. באחת הפעמים כשהפקידות הבטיחו לי שוב ושוב ש"הינה כבר תיכנסי עוד חמש דקות" צלצלה מייד א"כ הפקידה למישהי והודיעה לה שתגיע כי התור שלה הוא עכשיו(התור שלי היה ב8 וחצי בבוקר וכעת היה 9) ואמרה לה שהיא תיכנס מייד. ואכן כך קרה. האישה הגיע לסניף ונכנסה מיד. גם אני וגם לקוחה נוספת קפצנו והתרעמנו על זה שאנחנו מחכות פה חצי שעה וקבענו תור לפניה איך יכול להיות שהיא נכנסת קודם. אחרי כמה דקות יצאה אלינו מנהלת הסניף ענבל. אחרי שאמרה את התשובות האוטומטיות של "זה לא תקין" " אתן כבר תיכנסו" וכו' וכו' הסברתי לה שזה טיפול של למעלה משעה. ואני ממתינה כבר 45 דקות להיכנס וכעת אני לא יכולה כי אני אאחר לעבודה. ענבל הודיעה לי שזאת בעיה שלי שאני בוחרת לבטל את התור והורתה לפקידה לקבוע לי פגישה חדשה.
אמרתי לה שזה בעיה שלה כי היא אשמה בבזבוז הזמן שלי והדלק ושאלתי אם ברגע שנגמרו התשלומים גם נגמר השירות? היא צעקה עלי כי "זה לא בית עסק פה ואין שום פיצויים או דברים כאלה ואם אני לא רוצה את התור יקבעו לי חדש"
אם זה לא מספיק גם חלק מהמטפלות עושות קיצורי דרך ומשאירות חלקים שלא טופלו מה שמצריך שאקבע תור נוסף ואעבור את כל מסכת ההמתנה והעצבים מחדש.

לא יתכן כי מקום שמעניק טיפולים ללא הגבלה עד להגעה לתוצאה המיוחלת יתנהג ככה ללקוחות רק בגלל שהם כבר קיבלו את הכסף שלהם ואם לא מתאים לי אני מוזמנת ללכת. לא ייתכן כי פקידה שלא עושה את תפקידה עוד תנתק לי את הטלפון בפנים.
לעשות קצת סדר בית ולחדד נהלים של התנהלות תקינה מול לקוחות. לצמצם זמני המתנה ולהתיחס ללקוחות שכבר סיימו את התשלומים כמו ללקוחות שעדיין משלמים פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה