פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל בלקוחות וזמני המתנה ארוכים מאוד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פעם ב-3/4 חודשים אני מגיעה לסניף אמריקן לייזר בדיזינגוף סנטר לביצוע טיפולי הסרת שיער.
בכל הפעמים הגעתי בזמן שנקבע לי ולעיתים אף הקדמתי מעט, למרות זאת לא היה פעם אחת (!) שהגעתי לטיפול ונכנסתי במיידי.
זמני ההמתנה ה"נורמליים" הם בסביבות 20-30 ד', כאשר כבר מס' פעמים חיכיתי שעה וחצי ויותר בתור!!
כאשר פניתי למזכירות בקבלה/מנהלת הסניף לא קיבלתי תשובה אלא רק "הרגעה" כי אוטוטו את נכנסת...
יש לציין, כי אחותי מטפלת בסניף אחר (פתח תקווה) ומעולם לא נתקלה בבעיה כזו.
אני ממש לא מבינה מדוע המצב הזה חוזר על עצמו כ"כ הרבה פעמים, אם קובעים את התורים בצורה מסודרת עפ"י מס' המטפלים/ות הקיימים בסניף, כיצד קורה שיש עשרות (!) אנשים בהמתנה????
מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמת בביזבוז זמן שכזה, מבלי לדבר על תוכניות שהשתבשו, איחורים לכל מיני מקומות וכדו'.
מקווה כי התלונה תועבר לאנשים הרלוונטיים שיש בכוחם לבצע את השינוי ההכרחי בסניף זה ונקבל סוף סוף יחס הוגן.
לבדוק את התנהלות קביעת התורים פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה