פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות רע ועגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דובנוב, ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מ'אמריקן לייזר' טיפול שיננית כמתנת יומולדת. בטלפון נאמר לי שישנה בדיקת רופא ולאחר מכן הטיפול עצמו. מכל מקום קבעו לי טיפול ל-30/5/06 לשעה 19:00. הגעתי מר"ג בשעה שנקבעה. הפקידה אמרה לי לחכות ולאחר כרבע שעה, הפנתה אותי לרופא ואמרה לי שאין שיננית באותו יום ותקבע לי רק ל-12 ביוני (למרות שנאמר לי מפורשות שאקבל טיפול באותו יום). כיון שזעמתי על כך שביזבזתי את זמני לריק, הפנתה אותי למנהלת האדמיניסטרטיבית, שמצידה רק חייכה והתנצלה וניסתה לרצותני ע"י כך שהציעה שאעשה טסט להורדת שיער ואח"כ אגש לרופא וינסו להקדים לי תור לשיננית. עשיתי זאת וכשיצאתי מהטסט, גם הרופא כבר לא היה.....הפקידה אמרה שתתקשר אלי למחרת לקבוע לי תור ואני עדיין מחכה לצלצול. איזו צורה יש למתנה זו, אם אנשים צריכים להיענש כדי לקבלה? מתי השירות יהיה מקצועי ולא חובבני? ואיזה טעם יש למינוי של כמה אנשי שירות (פקידה, מנהלת אדמיניסטרטיבית וכו') כשאף אחד מהם לא באמת נותן שירות? לא זו בלבד שלא היה שום פיצוי לזמן שביזבזתי, דלק, מציאת חניה וכו' - גם עד כה לא טרחו להתקשר אלי כדי לקבוע טיפול חלופי. אחלא מתנה..
וכן בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה