פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל של הפקידה וחוסר תאום בפרטים נושא התלונה:
סניור אבישי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דובנוב 10 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מטופל בהסרת שיער בלייזר וקיבלתי דרך אתר חברה מבצע של 25% הנחה דרך האתר לכן נרשמתי ואחרי כמה דקות התקשרה פקידה בשם יפעת ואמרה שכן מגיע לי 25% הנחה בלי שום קשר להיותי חבר בהסרת שיער ואז שאלתי האם זה אומר שמגיע לי 35% הנחה ? (10 בגגל היותי חבר ועוד 25% בגלל המבצע דרך האתר) אז היא ענתה שיכול להיות היא צריכה לבדוק אבל בכל מקרה היא מציינת שמגיע לי 25%.
הגעתי לבדיקת שיניים באיחור של 20 דקות בגלל הפקקים ובעיות החניה באזור אז הפקידה נזפה בי שלא מאחרים ובאמריקן לייזר לא מקבלים אנשים שמאחרים ושבפעם הבאה אני אדייק, מה שלא ציינתי זה שעד היום לא נכנסתי לבדיקת שיניים בגלל אותה פקידה מבוגרת ומרירה שבכל פעם שניסיתי לקבוע תור היא נזפה בי שאני חייב להיות החלטי מבחינת התאריכים ולא לשגע אותה ואפילו פעם אמרתי ואני מצטט "שאני אולי אצליח בכל זאת להגיע בתאריך שהזה רק שלא יצא כאילו שאני לא יכול וזה יגרום לבעיה" ואז היא צעקה עלי שאם אני רוצה להמשיך איתה את השיחה אז שאני לא אשתמש במילה הזאת כאילו מה זה כאילו רק טיפשים משתמשים בכאילו (בגלל זה לא נכנסתי לשם יותר רק שאני רוצה טיפול שיניים ולכן נכנסתי שוב)
בקיצור הסברתי לפקידה שמגיע לי 35% הנחה או 25% שתבדוק היא אמרה /שבחיים לא מקבלים הנחה כזאת ושאני לא אנסה להסביר לה כי זה לא מעניין אותה כשהתעקשתי להסביר היא עשתה מין נשיפת אוויר של אוףףףףףףףף והסברתי לה אז היא התקשרה ללבנה המנהלת וזאת אמרה שהפרסום באתר מתייחס לניתוחים ולא לטיפולים רגילךים כמו שאני צריך צריך
בקיצור לא רק שדיברו אלי בצורה ממש מגעילה אפילו ביטלו לי את ההנחה לגמרי
אני יודע שהיחס הוא לא משהו אישי בגלל שהיו זוג שהגיעו באיחור והם חטפו על הראש מרותה פקידה.

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה