|
|
|
|
|
|
חוסר איכות ומקצועיות בתיקון/ייצור משקפיים ויחס משפיל ומעליב כלפי הלקוחde |
נושא התלונה: |
יום רביעי 11 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
כתובת: |
גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2006 רכשתי זוג משקפי ראיה מחברת זיגי שאול. המשקפיים סופקו עם בעיה (אחת העדשות לא הותקנה נכון ולכן הייתה משוחררת). לאחר תהליך של וויכוחים שכללו השפלה, לא נחלתי הצלחה ולא הצלחתי להוכיח שישנה בעיה. לאחר כמה חודשים העדשה התפרקה (באמצע נהיגה) והחזרתי את המשקפיים לתיקון. המשקפיים תוקנו בצורה לא מקצועית ולכן בתחילת החודש העדשה התנפצה והחזרתי את המשקפיים לתיקון חוזר. גם הפעם המשקפיים לא תוקנו בצורה מקצועית והוחזרו עם עדשה משוחררת, ומסגרת עקומה.
החברה לא מגיבה לתלונה בפקס
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון נכון, מקצועי ואחראי של משקפיים חדשות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
זיגי שאול שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|