פרטי התלונה

תלונות זיגי שאול

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעת הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ,
ברצוני לעדכן אתכם על המקרה שקרה לי בסניף "זיגי שאול", סניף קניון "חיפה" ב-21 אוגוסט 2011 ואני אשמח לקבל הסבר לדבר.
בשעות הצהרים אני הגעתי בסניף הנ"ל אם משקפי שמש של Ray Ban אשר קניתי באותו הסניף לפני כשנה. לשמקפי התקלף הצבע בעדשות ושאלתי את המוכר האם ניתן לתקנם.
המוכר (שמו לא ידוע לי) ענה כי יש לשלוח את המשקפיים ליצרן.
שאלתי כמה לערכתו הטיפול עשוי לעלות והוא השיב שאין לו מושג - יתכן 500 ש"ח או אפילו יותר.
אז בקשתי לשלוח את משקפים ליצרן לבדיקה אך לא למסור לתיקוןן עד שאאשר כי מחיר הטיפול נראה לי מתאים. או להפך - לא אסכים לשלם את המחיר ולא אבקש את התקון.
אני רוצה להדגיש כי שאלתי את המוכר מספר פעמים על המחיר - או לפחות ערכתו - של הטיפול וכל פעם הוא השיב אין לדעת. גם נתן לי להבין שכנראה זה יהי יקר. לכן החלטתי לקנות לי זוג משקשפ השמש חדש. זאת עשיתי. וגם מסרתי את הזוג הישן של Ray Ban לבירורים אצל יצרן.
אחרי כ- 3 שבועות קבלתי משקפים חזרה - תקנים. ובחינים!
הייתי רוצה לקבל תשובה לשאלה הבאה:
למה מוכר לא אמר לי מלהתחילה כי טיפול בחברה כה מכובד כמו Ray Ban מתבצע ללא תשלום?
האם הוא לא ידע על כך?
או שזה היתה הטעה מכוונת של הלקוח? הרי לו הייתי יודעת על כך לא הייתי מוציאה כסף על קנית זוג משקפים נוסף.

בברכה,
אלה גור.
עוגמת נפש סוג הנזק :

זיגי שאול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה